“Nydelig mat”

Vurdert som nr. 38 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. september 2021

Koselig, lite lokale. Nydelig gresskarsalat med ost til forrett og risotto med sopp og søtpotet til hovedrett. Kaka med brunost til dessert var kanskje det svakeste punktet, litt tørr og mindre spennende enn det hørtes ut. Fin opplevelse til en hyggelig pris. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, TrailBlazer464488

Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Min kone og meg selv booket oss inn her av en ren tilfeldighet.
Men for en opplevelse vi fikk. Veldig god mat og upåklagelig service.
Trivelig og pittoreske lokaler i en gammel bygård.
Er meget trivelig bekjentskap som vi kommer til å besøke igjen når anledninger byr seg.

Kan absolutt anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Henrik280384
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Var der for første gang, hadde store forventninger etter å ha lest at restauranten har fått så mange bra anmeldelser. Forventningene ble innfridd og vel så det. Ble tatt godt imot og det var super service fra begynnelse til slutt. Kjøpte sommer terrin til forrett, and til hovedrett og bringebær med mascarpone til dessert. Alt var kjempegodt, store porsjoner og balanserte smaker, vil spesielt fremheve forretten og desserten, helt i toppklasse. Hadde vin pakke og vinene passet utmerket til rettene. Vi kommer tilbake, har allerede bestilt bord. Takk for en flott opplevelse.

1  Takk, Smokie J
Anmeldt 12. juli 2021

Det er lenge siden vi har spist et så bra måltid.
Hadde lest anmeldelse av denne restauranten i en lokal avis for et par måneder siden. Booket bord da og måtte vente noen uker før det var ledig. Men ventetiden var absolutt verdt det. Var først litt skuffet over at det var ny meny, for noen av rettene som ble anmeldt, ønsket jeg virkelig å prøve. Men den skuffelsen forsvant fort. Maten var helt fantastisk, både forrett, hovedrett og dessert. Valgte også "vinpakken" til maten, også en fin opplevelse.
Opplevelsen var utrolig bra, og restauranten anbefales på det varmeste, det er dessverre altfor lenge siden vi har spist så godt i Bergen by.
Det er ikke så mange bord, og bare en servitør, var litt bekymret for "logistikken", men det fungerte greit. Fikk god info av kunnskapsrik servitør/vinkelner, men tror nok at flyten hadde vært enda bedre med litt hjelp i baren og eller med serveringen. Men hadde en fantastisk middag. Tusen takk til vertskapet.

1  Takk, Solvegos66
Anmeldt 1 uke siden

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Moon Restaurant, så også på

Har du vært i Moon Restaurant? Del dine erfaringer!