“Smakløst, men gode drinker”
Anmeldelse av Poca Madre

Poca Madre
Vurdert som nr. 186 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 10. juli 2021

Servitørene var svært hyggelige og atmosfæren var god, men der stopper det. Porsjonene var svært små og stod ikke i forhold til prisen. Maten smakte tilnærmet ingenting. De få rettene som smakte noe, smakte kun av chilli og ingenting annet. Rettene framstod kjedelige og smakløse. Ble rett og slett skuffet. Råvarene virket gode, men gjennomføringen var rett og slett dårlig. Følte vi fikk svært lite igjen for tusenlappen vi la igjen der. Mett ble vi heller ikke.

1  Takk, andreahW5220SM
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei!

Takk for deres tilbakemelding. Vi beklager at dere forlot restauranten med et skuffet inntrykk, dette var kjedelige nyheter. Vi vil gjerne informere om at menyen vår er totalrenovert, og vi ønsker dere gjerne velkomne tilbake en dag i fremtiden så vi kan forbedre det noe skuffende resultatet fra forrige besøk.

Ta gjerne kontakt på 55 31 55 55 / post@pocamadre.no, så arrangerer vi en trivelig aften for deg og dine.

Takk for besøket! Med vennlig hilsen // Poca Madre

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Enkel og god meksikansk streetfood. Autentisk stemning og god service. Spennende meksikanske øl og drinker. Rimelig pris

Takk, erlendy2015
erlendth, Annet på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Hei!

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, det verdsetter vi! Det er godt å høre du hadde en hyggelig opplevelse hos oss, vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake i fremtiden.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Meksikansk gatematrestaurant som har overtatt lokalene til Roll and Rock i Skostredet. Vi fikk bord i uterestaurantdelen, hvor servitørene var veldig oppmerksomme. Menyen besto for det meste av småretter, og vi bestilte litt av alt. I tillegg var det en rikholdig drikkemeny ;-). Det var gode munnfuller, men kunne gjerne ha smakt mer. Tenker at dette er et sted for folk som er mer tørste enn sultne.

3  Takk, Hellebor

Hei!

Takk for deres tilbakemelding! Vi verdsetter å høre fra våre gjester, og noterer oss all feedback vi mottar.

Vi lanserte en fullstendig oppdatert meny fra 15/8, og ønsker dere hjertelig velkomne tilbake i fremtiden så dere får testet våre nye fristelser.

Anmeldt 6. juli 2021

Syntes atmosfæren og maten var bra. Totalopplevelse blir trukket ned på grunn av dårlig service. Det var mye venting og frekk servitør som drar ned.

1  Takk, christineol

Hei,

Takk for besøket! Vi har lansert ny meny, ansatt fast stab, og utbedret interne rutiner gjennom våre første åpnings-måneder slik at vår service kan garantere å holde standard. Vi ønsker alltid å forbedre oss, så vi takker for tilbakemeldingen og håper dere vil komme tilbake en gang i fremtiden så vi kan gi dere et mer positivt inntrykk.

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Spist mye mex i Norge, men dette var desidert det beste til nå. Spiste Tiritas de pescado først og deretter to soft tacos birria de cordero

Takk, 843stigs

Hei!

Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi ønsker dere gjerne velkommen tilbake i fremtiden!

Reisende som så på Poca Madre, så også på

Har du vært i Poca Madre? Del dine erfaringer!