“Skuffende”

Vurdert som nr. 185 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 25. juli 2021

Hadde store forventninger til en smaksbombe, men dette var fryktelig skuffende. Bestilte to friterte taco med kylling og De Pollo, og det smakte absolutt ingenting! Tror nesten ikke det var brukt et eneste krydder på maten.
I tillegg var det fryktelig dyrt.
Ekstremt stort rom for forbedring.

1  Takk, Camilla H
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei!

Takk for deres tilbakemelding. Ta gjerne kontakt på post@pocamadre.no for spesifikk kritikk, ettersom det er mer effektivt å anvende. Vi ønsker alltid å forbedre oss.

Vi ønsker dere gjerne velkomne tilbake ved en fremtidig anledning for å teste vår nye, oppdaterte meny, og håper den faller i smak; både for dere og for lommeboken.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Stor blemme av meg som valgte denne restauranten. Det så lovende ut da jeg gikk forbi på dagtid. Folk satt i sola og spiste småretter med drikke. Vi var der på kvelden.

Vi var to familier og tilsammen 10 stk. Treg og dårlig service. Måtte vente lenge. Men kan leve med dårlig service om maten er god, men….

Maten var smakløs. Svært små porsjoner! Vi bestilte 4 slike retter å dele (ca 750 kroner per rett). Mange små barn som spiste lite. Likevel ble vi ikke Mette. Minimalt med grønnsaker og lite kjøtt.

1  Takk, Viddarr
erlendth, Annet på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei Vidar!

Takk for din tilbakemelding, vi verdsetter å høre fra gjestene våre. Dere er hjertelig velkomne tilbake ved en fremtidig anledning for å teste vår oppdaterte meny, her har det skjedd mange store endringer siden sist dere var innom.

Anmeldt 10. juli 2021

Servitørene var svært hyggelige og atmosfæren var god, men der stopper det. Porsjonene var svært små og stod ikke i forhold til prisen. Maten smakte tilnærmet ingenting. De få rettene som smakte noe, smakte kun av chilli og ingenting annet. Rettene framstod kjedelige og smakløse. Ble rett og slett skuffet. Råvarene virket gode, men gjennomføringen var rett og slett dårlig. Følte vi fikk svært lite igjen for tusenlappen vi la igjen der. Mett ble vi heller ikke.

1  Takk, andreahW5220SM
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei!

Takk for deres tilbakemelding. Vi beklager at dere forlot restauranten med et skuffet inntrykk, dette var kjedelige nyheter. Vi vil gjerne informere om at menyen vår er totalrenovert, og vi ønsker dere gjerne velkomne tilbake en dag i fremtiden så vi kan forbedre det noe skuffende resultatet fra forrige besøk.

Ta gjerne kontakt på 55 31 55 55 / post@pocamadre.no, så arrangerer vi en trivelig aften for deg og dine.

Takk for besøket! Med vennlig hilsen // Poca Madre

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Enkel og god meksikansk streetfood. Autentisk stemning og god service. Spennende meksikanske øl og drinker. Rimelig pris

Takk, erlendy2015
erlendth, Annet på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Hei!

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, det verdsetter vi! Det er godt å høre du hadde en hyggelig opplevelse hos oss, vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake i fremtiden.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Meksikansk gatematrestaurant som har overtatt lokalene til Roll and Rock i Skostredet. Vi fikk bord i uterestaurantdelen, hvor servitørene var veldig oppmerksomme. Menyen besto for det meste av småretter, og vi bestilte litt av alt. I tillegg var det en rikholdig drikkemeny ;-). Det var gode munnfuller, men kunne gjerne ha smakt mer. Tenker at dette er et sted for folk som er mer tørste enn sultne.

3  Takk, Hellebor

Hei!

Takk for deres tilbakemelding! Vi verdsetter å høre fra våre gjester, og noterer oss all feedback vi mottar.

Vi lanserte en fullstendig oppdatert meny fra 15/8, og ønsker dere hjertelig velkomne tilbake i fremtiden så dere får testet våre nye fristelser.

Reisende som så på Poca Madre, så også på

Har du vært i Poca Madre? Del dine erfaringer!