“Viva Mexico”

Vurdert som nr. 185 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 25. juli 2021

Det er det nærmeste man kan være til Mexico i utlandet. Vi var 7 voksne og 2 barn. Den ene koste seg veldig med mais kolbe og cochinita pibil., den andre med morsmelk. Oss voksne bestilte mange forskjellige retter og alle var veldig fornøyde med maten og drikke.
Det er veldig velkomne lokal med mye plass, veldig god service, stor takk til Diana som tok godt være på oss alle. Maten kom rask og alle fikk sine retter samtidig sånn at alle kunne spisse samtidig. Det var overraskende fordi lokalet var fullt.
Etter at barna var i sengen noen av oss kom tilbake på kvelden og vi fikk noen drikker, stor takk til Arturo

Takk, P3261QPgerardog
erlendth, Annet på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Hei!

Tusen takk for en super vurdering, det setter vi meget stor pris på. Det gleder oss stort å høre at dere hadde en så trivelig aften, både store og små. Tilbakemeldingen videreformidles til staben, og vi ønsker dere gjerne velkomne tilbake i fremtiden.

Anmeldt 25. juli 2021

Hadde store forventninger til en smaksbombe, men dette var fryktelig skuffende. Bestilte to friterte taco med kylling og De Pollo, og det smakte absolutt ingenting! Tror nesten ikke det var brukt et eneste krydder på maten.
I tillegg var det fryktelig dyrt.
Ekstremt stort rom for forbedring.

1  Takk, Camilla H
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei!

Takk for deres tilbakemelding. Ta gjerne kontakt på post@pocamadre.no for spesifikk kritikk, ettersom det er mer effektivt å anvende. Vi ønsker alltid å forbedre oss.

Vi ønsker dere gjerne velkomne tilbake ved en fremtidig anledning for å teste vår nye, oppdaterte meny, og håper den faller i smak; både for dere og for lommeboken.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Stor blemme av meg som valgte denne restauranten. Det så lovende ut da jeg gikk forbi på dagtid. Folk satt i sola og spiste småretter med drikke. Vi var der på kvelden.

Vi var to familier og tilsammen 10 stk. Treg og dårlig service. Måtte vente lenge. Men kan leve med dårlig service om maten er god, men….

Maten var smakløs. Svært små porsjoner! Vi bestilte 4 slike retter å dele (ca 750 kroner per rett). Mange små barn som spiste lite. Likevel ble vi ikke Mette. Minimalt med grønnsaker og lite kjøtt.

1  Takk, Viddarr
erlendth, Annet på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei Vidar!

Takk for din tilbakemelding, vi verdsetter å høre fra gjestene våre. Dere er hjertelig velkomne tilbake ved en fremtidig anledning for å teste vår oppdaterte meny, her har det skjedd mange store endringer siden sist dere var innom.

Anmeldt 10. juli 2021

Servitørene var svært hyggelige og atmosfæren var god, men der stopper det. Porsjonene var svært små og stod ikke i forhold til prisen. Maten smakte tilnærmet ingenting. De få rettene som smakte noe, smakte kun av chilli og ingenting annet. Rettene framstod kjedelige og smakløse. Ble rett og slett skuffet. Råvarene virket gode, men gjennomføringen var rett og slett dårlig. Følte vi fikk svært lite igjen for tusenlappen vi la igjen der. Mett ble vi heller ikke.

1  Takk, andreahW5220SM
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei!

Takk for deres tilbakemelding. Vi beklager at dere forlot restauranten med et skuffet inntrykk, dette var kjedelige nyheter. Vi vil gjerne informere om at menyen vår er totalrenovert, og vi ønsker dere gjerne velkomne tilbake en dag i fremtiden så vi kan forbedre det noe skuffende resultatet fra forrige besøk.

Ta gjerne kontakt på 55 31 55 55 / post@pocamadre.no, så arrangerer vi en trivelig aften for deg og dine.

Takk for besøket! Med vennlig hilsen // Poca Madre

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Enkel og god meksikansk streetfood. Autentisk stemning og god service. Spennende meksikanske øl og drinker. Rimelig pris

Takk, erlendy2015

Hei!

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, det verdsetter vi! Det er godt å høre du hadde en hyggelig opplevelse hos oss, vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake i fremtiden.

Reisende som så på Poca Madre, så også på

Har du vært i Poca Madre? Del dine erfaringer!