“Mye som kan bli bedre”

Vurdert som nr. 189 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 31. juli 2021

2 vennepar ville teste ut dette stedet en fredag kveld. Vi fikk bord i ett hjørne under en høytaler og ba dem fort enten ta ned musikken eller få nytt bord. Vel 4 ganger ba vi dem ta ned musikken, men de skrudde bare opp igjen. Kan ikke sitte å spise middag med venner når du har høy latinsk musikk rett inn i ørene. Fikk nytt bord tilslutt, og her kunne vi skru ned høytaleren selv fant vi ut av. Bestilte drinker som ikke kom før vi fikk hovedretten, altså 45 min etter bestilling. Glemte drikke som var bestilt også, underveis. Maten manglet grønnsaker, og kjøttet var seigt og hadde mye fett. Det var helt ok på smak.
Vi har vært på besøk, og går ikke her igjen.

Takk, 463thereseb
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei Therese!

Vi takker for besøket, og beklager den negative opplevelsen. For spesifikk kritikk som hendelsen du beskriver ønsker vi gjerne en direkte korrespondanse med deg via post@pocamadre.no, så vi kan anvende informasjonen hurtig og korrekt. Vi vil alltid ha et ønske om å forbedre oss.

Vi håper på å få ønske dere velkomne tilbake i fremtiden så dere kan få testet ut vår nye meny, og se hvordan rutiner og service har kommet på plass.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Latterlig å gi oss bord, menyer osv.. men ikke komme å ta bestillingen. Mest opptatt av å hause inn flere gjester…. Dette anbefales ikke. Da vi reiste oss å gikk, og gav beskjed om at vi får jo ikke servering verken sa eller gjorde vedkommende servitør ingen verdens ting.. bare så på oss

1  Takk, 237pers
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei,

Vi beklager deres negative opplevelse, sånt er veldig leit å høre. Vi takker deg for din tilbakemelding, vi har et konstant ønske om å forbedre vår service. For fremtidige henvendelser/tilbakemeldinger ber vi om å bli kontaktet på post@pocamadre.no for en mer direkte korrespondanse rundt besøket deres.

Vi håper dere vil komme tilbake i fremtiden og gi oss en sjanse til å forbedre det negative inntrykket dere sitter igjen med. Takk for besøket,

Anmeldt 25. juli 2021

Det er det nærmeste man kan være til Mexico i utlandet. Vi var 7 voksne og 2 barn. Den ene koste seg veldig med mais kolbe og cochinita pibil., den andre med morsmelk. Oss voksne bestilte mange forskjellige retter og alle var veldig fornøyde med maten og drikke.
Det er veldig velkomne lokal med mye plass, veldig god service, stor takk til Diana som tok godt være på oss alle. Maten kom rask og alle fikk sine retter samtidig sånn at alle kunne spisse samtidig. Det var overraskende fordi lokalet var fullt.
Etter at barna var i sengen noen av oss kom tilbake på kvelden og vi fikk noen drikker, stor takk til Arturo

Takk, P3261QPgerardog
erlendth, Annet på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Hei!

Tusen takk for en super vurdering, det setter vi meget stor pris på. Det gleder oss stort å høre at dere hadde en så trivelig aften, både store og små. Tilbakemeldingen videreformidles til staben, og vi ønsker dere gjerne velkomne tilbake i fremtiden.

Anmeldt 25. juli 2021

Hadde store forventninger til en smaksbombe, men dette var fryktelig skuffende. Bestilte to friterte taco med kylling og De Pollo, og det smakte absolutt ingenting! Tror nesten ikke det var brukt et eneste krydder på maten.
I tillegg var det fryktelig dyrt.
Ekstremt stort rom for forbedring.

1  Takk, Camilla H

Hei!

Takk for deres tilbakemelding. Ta gjerne kontakt på post@pocamadre.no for spesifikk kritikk, ettersom det er mer effektivt å anvende. Vi ønsker alltid å forbedre oss.

Vi ønsker dere gjerne velkomne tilbake ved en fremtidig anledning for å teste vår nye, oppdaterte meny, og håper den faller i smak; både for dere og for lommeboken.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Stor blemme av meg som valgte denne restauranten. Det så lovende ut da jeg gikk forbi på dagtid. Folk satt i sola og spiste småretter med drikke. Vi var der på kvelden.

Vi var to familier og tilsammen 10 stk. Treg og dårlig service. Måtte vente lenge. Men kan leve med dårlig service om maten er god, men….

Maten var smakløs. Svært små porsjoner! Vi bestilte 4 slike retter å dele (ca 750 kroner per rett). Mange små barn som spiste lite. Likevel ble vi ikke Mette. Minimalt med grønnsaker og lite kjøtt.

1  Takk, Viddarr
erlendth, Annet på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei Vidar!

Takk for din tilbakemelding, vi verdsetter å høre fra gjestene våre. Dere er hjertelig velkomne tilbake ved en fremtidig anledning for å teste vår oppdaterte meny, her har det skjedd mange store endringer siden sist dere var innom.

Reisende som så på Poca Madre, så også på

Har du vært i Poca Madre? Del dine erfaringer!