“Fullstendig smakløst”

Vurdert som nr. 185 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Jeg ble utrolig overrasket over at en mexikansk restaurant sereverer mat totalt uten smak. Skulle nesten tro at kokken hadde glemt at det er noe som heter krydder. Styr unna

1  Takk, 250paalb
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei Pål!

Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på en direkte korrespondanse via post@pocamadre.no, hvor det er lettere å anvende kritikken din. Vi har foretatt en fullstendig oppdatering av hele menyen og håper dere vil komme tilbake og teste den ut en gang, vi vil gjerne forbedre det negative inntrykket.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Utrolig fin resturang, vanskelig å snakke med bestningen, da dette måtte foregå på engelsk. Greit nok det, men virket nesten som om de ikke selv klarte å komunisere. Flere feil i bestillingen. Maten god, og grei pris. Selve stedet er en opplevelse.

Takk, Climber06259611529

Hei!

Takk for tilbakemeldingen. Vi er glad over å høre at både maten og restaurantens estetikk falt i smak. Vi har helt bevisst ansatt en stab med opprinnelse fra Mexico, ettersom de direkte representerer kulturen vi ønsker å fremme. Hele kjøkkenet består også av Mexikanske kokker. Vi beklager så meget for eventuelle feil i bestillingen, der vil vi gjerne være fullstendig feil-fri så vi verdsetter kommentaren deres.

Vi ønsker dere gjerne tilbake ved en fremtidig anledning så dere kan teste vår oppdaterte meny!

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord en uke på forhånd . Fikk et lite bord midt i lokalet med knapt nok plass til mat . Det skulle vise seg at måltidet i seg selv var minimalt i forhold til pris . Lite mat , stiv pris . Ikke verd et besøk

Takk, tone_rye

Hei Tone!

Takk for besøket. Vi vil alltid ha et ønske om å forbedre oss, angående spesifikk kritikk som dette ønsker vi gjerne en direkte korrespondanse med deg på post@pocamadre.no. Menyen vår og dens priser har blitt fullstendig oppdatert, og vi ønsker dere gjerne velkommen tilbake for å teste den ut ved en senere anledning.

Anmeldt 31. juli 2021

2 vennepar ville teste ut dette stedet en fredag kveld. Vi fikk bord i ett hjørne under en høytaler og ba dem fort enten ta ned musikken eller få nytt bord. Vel 4 ganger ba vi dem ta ned musikken, men de skrudde bare opp igjen. Kan ikke sitte å spise middag med venner når du har høy latinsk musikk rett inn i ørene. Fikk nytt bord tilslutt, og her kunne vi skru ned høytaleren selv fant vi ut av. Bestilte drinker som ikke kom før vi fikk hovedretten, altså 45 min etter bestilling. Glemte drikke som var bestilt også, underveis. Maten manglet grønnsaker, og kjøttet var seigt og hadde mye fett. Det var helt ok på smak.
Vi har vært på besøk, og går ikke her igjen.

Takk, 463thereseb

Hei Therese!

Vi takker for besøket, og beklager den negative opplevelsen. For spesifikk kritikk som hendelsen du beskriver ønsker vi gjerne en direkte korrespondanse med deg via post@pocamadre.no, så vi kan anvende informasjonen hurtig og korrekt. Vi vil alltid ha et ønske om å forbedre oss.

Vi håper på å få ønske dere velkomne tilbake i fremtiden så dere kan få testet ut vår nye meny, og se hvordan rutiner og service har kommet på plass.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Latterlig å gi oss bord, menyer osv.. men ikke komme å ta bestillingen. Mest opptatt av å hause inn flere gjester…. Dette anbefales ikke. Da vi reiste oss å gikk, og gav beskjed om at vi får jo ikke servering verken sa eller gjorde vedkommende servitør ingen verdens ting.. bare så på oss

1  Takk, 237pers
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei,

Vi beklager deres negative opplevelse, sånt er veldig leit å høre. Vi takker deg for din tilbakemelding, vi har et konstant ønske om å forbedre vår service. For fremtidige henvendelser/tilbakemeldinger ber vi om å bli kontaktet på post@pocamadre.no for en mer direkte korrespondanse rundt besøket deres.

Vi håper dere vil komme tilbake i fremtiden og gi oss en sjanse til å forbedre det negative inntrykket dere sitter igjen med. Takk for besøket,

Reisende som så på Poca Madre, så også på

Har du vært i Poca Madre? Del dine erfaringer!