“Styr unna!!”

Vurdert som nr. 186 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Var gjest hos poca madre med noen venner. Dyre drinker, dyr og dårlig mat og endel av klientellet som skulle hatt seg et kurs i kundebehandling.
Stedet bærer preg av å ha mye gjennomtrekk av gjester, for de legger ikke sjelen sin i noe. Synd, for dette kunne vært et veldig bra sted å gå ut og spise i Bergen. Istedet går man hjem skuffet og en god del blakkere. Kommer nok ikke tilbake dessverre.

2  Takk, christianlQ124KF
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei!

Takk for din tilbakemelding. Med så spesifikk kritikk ber vi gjerne våre gjester om å formulere dette via en e-post til post@pocamadre.no, hvor vi kan anvende informasjonen hurtigere og mer konstruktivt. Menyen er oppdatert og rutinene har satt seg, så vi håper dere gir oss en sjanse til å forbedre inntrykket
en dag. Velkommen tilbake i fremtiden! // Poca Madre

Anmeldt 16. august 2021

Veldig kult sted, gode drinker, rask service. Problemet er at maten ikke er spesielt god, og mangler finesse og gode smaker. Det ble opplyst om at det var visse tekniske problemer på kjøkkenet denne kvelden, så vi får håpe det var en sammenheng her. Maten kom på bordet umiddelbart etter bestilling - men på restaurant ønsker man at man får litt tid til å nyte drikke og forrige rett før det kommer noe nytt på bordet.

1  Takk, DagS69

Hei Dag!

Takk for besøket og tilbakemeldingen, det verdsettes. Kjøkkenet vårt hadde en dag med tekniske problemer vi ikke fikk håndtert på stedet, vi beklager vårt ytterste om dette gikk ut over deres opplevelse.

Både menyen og dens priser har nå blitt oppdatert, så vi håper på å kunne invitere dere tilbake ved en fremtidig anledning for å forbedre det middelmådige inntrykket.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Jeg ble utrolig overrasket over at en mexikansk restaurant sereverer mat totalt uten smak. Skulle nesten tro at kokken hadde glemt at det er noe som heter krydder. Styr unna

1  Takk, 250paalb

Hei Pål!

Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på en direkte korrespondanse via post@pocamadre.no, hvor det er lettere å anvende kritikken din. Vi har foretatt en fullstendig oppdatering av hele menyen og håper dere vil komme tilbake og teste den ut en gang, vi vil gjerne forbedre det negative inntrykket.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Utrolig fin resturang, vanskelig å snakke med bestningen, da dette måtte foregå på engelsk. Greit nok det, men virket nesten som om de ikke selv klarte å komunisere. Flere feil i bestillingen. Maten god, og grei pris. Selve stedet er en opplevelse.

Takk, Climber06259611529

Hei!

Takk for tilbakemeldingen. Vi er glad over å høre at både maten og restaurantens estetikk falt i smak. Vi har helt bevisst ansatt en stab med opprinnelse fra Mexico, ettersom de direkte representerer kulturen vi ønsker å fremme. Hele kjøkkenet består også av Mexikanske kokker. Vi beklager så meget for eventuelle feil i bestillingen, der vil vi gjerne være fullstendig feil-fri så vi verdsetter kommentaren deres.

Vi ønsker dere gjerne tilbake ved en fremtidig anledning så dere kan teste vår oppdaterte meny!

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord en uke på forhånd . Fikk et lite bord midt i lokalet med knapt nok plass til mat . Det skulle vise seg at måltidet i seg selv var minimalt i forhold til pris . Lite mat , stiv pris . Ikke verd et besøk

Takk, tone_rye

Hei Tone!

Takk for besøket. Vi vil alltid ha et ønske om å forbedre oss, angående spesifikk kritikk som dette ønsker vi gjerne en direkte korrespondanse med deg på post@pocamadre.no. Menyen vår og dens priser har blitt fullstendig oppdatert, og vi ønsker dere gjerne velkommen tilbake for å teste den ut ved en senere anledning.

Reisende som så på Poca Madre, så også på

Har du vært i Poca Madre? Del dine erfaringer!