“Dyrt, dårlig service, dårlig mat”
Anmeldelse av Poca Madre

Poca Madre
Vurdert som nr. 185 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 23. august 2021

Har vært på Poca Madre to ganger. Første gangen booket vi bord, men da vi kom dit hadde de ikke bord til oss og ble plassert ute. Vi fikk meny, bestille, fikk mat og drinker veldig raskt. Relativt smakløs mat, gode drinker. Etter dette kom ingen tilbake for å følge oss opp. Vi kunne gått derfra uten å betale faktisk. Neste gang som var 21.08.2021 så fikk vi bord inne, det tok litt tid før vi fikk bestille. Mat og drinker kom. Dårlig/smakløs mat, ekstremt små porsjoner til den prisen. Drinken var god. Etterpå glemte de at vi var der. Så ble ikke dessert, drinker etc. Vi gikk derfra like skuffet som forrige gang.

Så oppsummert for meg er DYRT, DÅRLIG service, DÅRLIG mat. DDD.

2  Takk, PetterL11
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei Petter,

Vi beklager deres negative opplevelse, sånt er veldig leit å høre. Vi takker deg for din tilbakemelding, vi har et konstant ønske om å forbedre vår service. For fremtidige henvendelser/tilbakemeldinger ber vi om å bli kontaktet på post@pocamadre.no for en mer direkte korrespondanse rundt besøket deres.

Vi håper dere vil komme tilbake i fremtiden og gi oss en sjanse til å forbedre det negative inntrykket dere sitter igjen med. Takk for besøket,

Anmeldt 22. august 2021

Var på ferie i Bergen med familien min og tenkte å spise hos Poca Madre. Stedet virket bra til å starte med. Fin lokasjon og tilsynelatende godt opplegg. Vi hadde valgt å gå dit på grunn av tilbakemeldinger på nettet.
Besøket viste seg å bli en skuffelse. For kostbart i forhold til hva man fikk servert. Maten smakte heller ikke til forventningene. Tok lang tid før bordet ble rengjort, og lang tid å få maten servert. Bestikket jeg fikk så ikke ut til å være vasket. Toalettene var også skitne, og når vi så at servitørene brukte samme toalett som kunder, så ble ikke appetitten bedre av det.. . Så oppsummert var ikke hygienen på dette stedet godt nok, noe det burde ha vært med den smitten som er i Bergen.
Tar ikke turen innom der flere ganger.

3  Takk, Elletr19
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei!

Takk for din tilbakemelding. Med så spesifikk kritikk ber vi gjerne våre gjester om å formulere dette via en e-post til post@pocamadre.no, hvor vi kan anvende informasjonen hurtigere og mer konstruktivt. Menyen er oppdatert og rutinene har satt seg, så vi håper dere gir oss en sjanse til å forbedre inntrykket
en dag om dere noensinne kommer til Bergen igjen. Velkommen tilbake i fremtiden!

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Var gjest hos poca madre med noen venner. Dyre drinker, dyr og dårlig mat og endel av klientellet som skulle hatt seg et kurs i kundebehandling.
Stedet bærer preg av å ha mye gjennomtrekk av gjester, for de legger ikke sjelen sin i noe. Synd, for dette kunne vært et veldig bra sted å gå ut og spise i Bergen. Istedet går man hjem skuffet og en god del blakkere. Kommer nok ikke tilbake dessverre.

2  Takk, christianlQ124KF

Hei!

en dag. Velkommen tilbake i fremtiden! // Poca Madre

Anmeldt 16. august 2021

Veldig kult sted, gode drinker, rask service. Problemet er at maten ikke er spesielt god, og mangler finesse og gode smaker. Det ble opplyst om at det var visse tekniske problemer på kjøkkenet denne kvelden, så vi får håpe det var en sammenheng her. Maten kom på bordet umiddelbart etter bestilling - men på restaurant ønsker man at man får litt tid til å nyte drikke og forrige rett før det kommer noe nytt på bordet.

1  Takk, DagS69

Hei Dag!

Takk for besøket og tilbakemeldingen, det verdsettes. Kjøkkenet vårt hadde en dag med tekniske problemer vi ikke fikk håndtert på stedet, vi beklager vårt ytterste om dette gikk ut over deres opplevelse.

Både menyen og dens priser har nå blitt oppdatert, så vi håper på å kunne invitere dere tilbake ved en fremtidig anledning for å forbedre det middelmådige inntrykket.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Jeg ble utrolig overrasket over at en mexikansk restaurant sereverer mat totalt uten smak. Skulle nesten tro at kokken hadde glemt at det er noe som heter krydder. Styr unna

1  Takk, 250paalb

Hei Pål!

Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på en direkte korrespondanse via post@pocamadre.no, hvor det er lettere å anvende kritikken din. Vi har foretatt en fullstendig oppdatering av hele menyen og håper dere vil komme tilbake og teste den ut en gang, vi vil gjerne forbedre det negative inntrykket.

Reisende som så på Poca Madre, så også på

Har du vært i Poca Madre? Del dine erfaringer!