“Dårlig kvalitet og lite for pengene”
Anmeldelse av Poca Madre

Poca Madre
Vurdert som nr. 186 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 12. september 2021

Spiste her for et par uker siden. Det var ingenting på hovedmenyen som fristet så vi bestilte flere forretter, blant annet en skål med nachos, entrecote, guacamole og pico de gallo til 180 kr. De andre rettene var ok, men sistnevnte skulle kostet 40 kr maks. Det var et par harde biter med noe som lignet kjøtt og baconchips, og uten pico de gallo. når vi etterspurte fikk vi pico de gallo som åpenbart var laget dagen før. Kjæresten er fra Latin-Amerika og hadde aldri opplevd maken til dårlig mat for en så høy pris. han satt igjen i 15 min for å si fra om at vi var misfornøyde og fikk fratrekk 40 kr på regningen. Jeg er veldig konfliktsky og har aldri klaget på en restaurant før men der og da synes jeg det var berettiget. Veldig fin plass og noen av rettene smakte godt, men kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Kristine S
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei

Vi beklager deres negative opplevelse, sånt er veldig leit å høre. Vi takker deg for din tilbakemelding, vi har et konstant ønske om å forbedre vår service. For fremtidige henvendelser/tilbakemeldinger ber vi om å bli kontaktet på post@pocamadre.no for en mer direkte korrespondanse rundt besøket deres.

Vi håper dere vil komme tilbake i fremtiden og gi oss en sjanse til å forbedre det negative inntrykket dere sitter igjen med. Takk for besøket,

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Koselig nykommer med god mat og drikke. Herlig med ein skikkelig mexicansk resturant! God atmosfære og hyggelige omgivelser. Anbefales

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, LivT77
Evangelos K, General Manager på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Hei!

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding, det setter vi enormt stor pris på. Det gleder oss å høre at inventaret faller i smak, og vi ser frem til å ønske dere velkommen igjen i fremtiden!

Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Har testet denne plassen to ganger og komme ikke tilbake. Smakløs mat og lite for pengene. Uteplassen er koselig når solen skinner i Bergen, thats it.

1  Takk, MissHansen
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2021

Hei,

Anmeldt 26. august 2021

Dette må være byens beste Nachos, nylaget og sprø med herlige topping er. Som alltid er Coctailsene superb, og fluktstolene digg. En perle

Takk, tinacharlottek
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei!

Anmeldt 23. august 2021

Har vært på Poca Madre to ganger. Første gangen booket vi bord, men da vi kom dit hadde de ikke bord til oss og ble plassert ute. Vi fikk meny, bestille, fikk mat og drinker veldig raskt. Relativt smakløs mat, gode drinker. Etter dette kom ingen tilbake for å følge oss opp. Vi kunne gått derfra uten å betale faktisk. Neste gang som var 21.08.2021 så fikk vi bord inne, det tok litt tid før vi fikk bestille. Mat og drinker kom. Dårlig/smakløs mat, ekstremt små porsjoner til den prisen. Drinken var god. Etterpå glemte de at vi var der. Så ble ikke dessert, drinker etc. Vi gikk derfra like skuffet som forrige gang.

Så oppsummert for meg er DYRT, DÅRLIG service, DÅRLIG mat. DDD.

2  Takk, PetterL11
erlendth, Kundeansvarlig på Poca Madre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei Petter,

Reisende som så på Poca Madre, så også på

Har du vært i Poca Madre? Del dine erfaringer!