Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
FindHotelUSD 162
CheapTicketsUSD 167
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Stort rom til en fornuftig pris, veldig sentralt, parkering i nabobygget. God frokost og hyggelig betjening. Hotellet nærmer seg behov for oppussing, uten at dette ødelegger oppholdet.
Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, thowis
Christina D, Manager på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kjære Thowis,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig tilbakemelding vedr. ditt opphold på First Hotel Marin
Våre gjesters tilbakemelding betyr mye for oss og jeg er glad du har hatt et hyggelig opphold på First Hotel Marin.

Hotell skal pusses opp.

Vi ønsker varmt velkommen tilbake til oss på First Hotel Marin!

Vennlig hilsen fra

Christina D'Incan

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Fikk ikke igjen depositumet.
Vi bestilte hotellrom til 1725,- noe det også stod i bestillingsbekreftelsen. "Totalsum"; stod det. Da vi kom ble vi uventet trukket 500,- i depositum noe som ble et merkbart innhogg i feriebudsjettet. Ekspeditrisen sa vi ville få det igjen innen 10 virkedager. Dette var 14.10 og vi har pr dato 08.11,ikke fått det igjen, ennå jeg har ringt både to og tre ganger. De gir inntrykk av å ville hjelpe, men ingenting har skjedd.
I tilleg var det dårlig service med renhold. Vi hengte opp lappen på døra om at vi ønsket å få renhold, men kom kun tilbake til en pose utenfor døra med rene håndklær. Ingenting var blitt gjort inne. Skitne og våte håndklær låg i badekaret som det stod at vi skulle legge dem i om vi ville ha nytt. Sengen var ikke oppredd og kopper stod igjen.
Servitørene i frokosthallen kom og tok bort servise som vi ennå ikke var ferdige med. Det var til og med drikke i glasset og mat på fatet når de bare kom og plukket det opp uten å spørre om de kunne ta det.
Det blir ikke lenger dette hotellet for vår del.

Takk, Passenger35124029465
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg var heldig og fant et rimelig rom for en natt på Hotels.com. Ble dobbelt heldig da jeg sjekket inn på hotellet og ble oppgradert til et de luxe rom med nydelig utsikt mot sjøen. Pluss for nystekte brød og varme egg til frokost. Selv for slike etternølere som meg som ankom frokostsalen først et kvarter før den avslutter.
Hotellets sentrale beliggenhet ved Bryggen med kort vei til Bybanen teller også positivt.
Anbefales.

Reisetype: Reiste alene
Takk, frodet192
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk dag i Bergen og blei positivt overraska av hotellet som ligg midt i «smørauget» med kort avstand til alt. God sørvis , stort, fint og reint rom. Sov så godt i femte etasje, så stille midt i byen. Kjempegod frukost! Vi vil bu her igjen og takk til personalet for eit hyggeleg opphald.

Takk, torillb313
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

SKYGG BANEN!!!!!! Ville aldri anbefalt dette hotellet til min verste fiende, vi låg der fra fredag 21 til søndag 23 sept 2018. Hele hotellet er så groteskt skittent som det går an, rommene, korridorene, heisene, badene, og resturanten, grusomt rett å slett.. Første rommet vi fikk hadde ei seng der man kjente kver ei fjær i madrassen, fikk bytta rom neste dag, til ei seng som var meget bra, men også dette rommet var like skitten som det forrige, låg masse peanøtter under senger b.l.a, støv på alle flater, badet va direkte usmakelig, når dorull-holderen er inngrodd i ekle merker, type sånne som du kan få viss du ikkje vasker av den mer enn en gang i mnd.. Frokosten var det verste vi har vert borti nåkken gang, og igjen, grusomt skitten... Tallerka va der ikkje, kunn dype skåler, bestikket va så skittent at man måtte se over 6-7 stk før man fant et som va ok rent til å spise med, 2 typer brød hadde di, ingen egg, ingen bacon, o.s.v.. Eg er ikkje så storforlangande på frokost, men når du ikkje får egg å bacon engang, då klaga eg, men det som går igjen på heile hotellet nok en gang er reinholdet, FINNES IKKE!!!!!! Når vi hadde funnet "mat" i skålene våre så fant jo vi ikkje plass å sitte heller, men ledige bord var der i fleng, med masse oppvask på, problemet her va jo at der va ingen som rydda, ingen... Eg måtte personlig gå ut på kjøkkenet å finne en som kunne gi beskjed videre... Helt utrolig.. Hadde mattilsynet komt innom på en suprise visitt, så er eg overbevist om at hotellet hadde blitt stengt på timen... Å det verste va jo at nøyaktig det samme skjedde neste morning når man skulle ha seg frokost, så vi enda jo opp med å måtte kjøpe oss frokost ute begge morningane. Skal eg rose nåkke som helst på ditta hotellet, så måtte det være betjeninga i resepsjonen, di var hyggelige. Men ingen refusjon ved utsjekk what so ever, så for oss va ditta første og helt garantert SISTE gang vi setter våre bein innforbi dinna døra, det skjer ikkje, få ødelagt ei koselig helg i Bergen pga sånt gjør meg mektig forbanna.. Så til alle som ikkje vil bli skuffa på ett hotell i Bergen, SKYGG UNNA FIRST HOTEL MARINE............

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Resort441270