Booking.comUSD 149
Agoda.comUSD 150
CheapTicketsUSD 139
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Benytter primært First Marin Hotell ved reiser til Bergen pga firmaavtale - men også privat pga gode priser og god service. Ligger sentralt ved Bryggen og ellers til offentlig kommunikasjon.

Ved spesielle ønsker er hotellet alltid behjelpelig og serviceinnstilt.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, NinaR653
Beathe K, General Manager på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig tilbakemelding vedr. ditt opphold på First Hotel Marin
Våre gjesters tilbakemelding betyr mye for oss og jeg er glad du har hatt et hyggelig opphold på First Hotel Marin.

Vi ønsker varmt velkommen tilbake til oss på First Hotel Marin!
Vi ønsker dere en riktig god jul og ser frem til å ønske dere velkommen i 2019.

Vennlig hilsen fra

Beathe Knudstad-Lopez
General Manager

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Stort rom til en fornuftig pris, veldig sentralt, parkering i nabobygget. God frokost og hyggelig betjening. Hotellet nærmer seg behov for oppussing, uten at dette ødelegger oppholdet.
Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, thowis
Christina D, Manager på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kjære Thowis,

Hotell skal pusses opp.

Vi ønsker varmt velkommen tilbake til oss på First Hotel Marin!

Vennlig hilsen fra

Christina D'Incan

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Fikk ikke igjen depositumet.
Vi bestilte hotellrom til 1725,- noe det også stod i bestillingsbekreftelsen. "Totalsum"; stod det. Da vi kom ble vi uventet trukket 500,- i depositum noe som ble et merkbart innhogg i feriebudsjettet. Ekspeditrisen sa vi ville få det igjen innen 10 virkedager. Dette var 14.10 og vi har pr dato 08.11,ikke fått det igjen, ennå jeg har ringt både to og tre ganger. De gir inntrykk av å ville hjelpe, men ingenting har skjedd.
I tilleg var det dårlig service med renhold. Vi hengte opp lappen på døra om at vi ønsket å få renhold, men kom kun tilbake til en pose utenfor døra med rene håndklær. Ingenting var blitt gjort inne. Skitne og våte håndklær låg i badekaret som det stod at vi skulle legge dem i om vi ville ha nytt. Sengen var ikke oppredd og kopper stod igjen.
Servitørene i frokosthallen kom og tok bort servise som vi ennå ikke var ferdige med. Det var til og med drikke i glasset og mat på fatet når de bare kom og plukket det opp uten å spørre om de kunne ta det.
Det blir ikke lenger dette hotellet for vår del.

Takk, Passenger35124029465
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg var heldig og fant et rimelig rom for en natt på Hotels.com. Ble dobbelt heldig da jeg sjekket inn på hotellet og ble oppgradert til et de luxe rom med nydelig utsikt mot sjøen. Pluss for nystekte brød og varme egg til frokost. Selv for slike etternølere som meg som ankom frokostsalen først et kvarter før den avslutter.
Hotellets sentrale beliggenhet ved Bryggen med kort vei til Bybanen teller også positivt.
Anbefales.

Reisetype: Reiste alene
Takk, frodet192
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk dag i Bergen og blei positivt overraska av hotellet som ligg midt i «smørauget» med kort avstand til alt. God sørvis , stort, fint og reint rom. Sov så godt i femte etasje, så stille midt i byen. Kjempegod frukost! Vi vil bu her igjen og takk til personalet for eit hyggeleg opphald.

Takk, torillb313