Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Beligenhet kunne ikke vært bedre. 70 meter fra Fisketorget,Bryggen og Fløibanen .
Men hotellet trenger oppussing innvendig.
Service er midt på treet og renhold var bra.
Frokost var ikke mer en middels i forhold til prisen.
Trenger du kun et sted å sove og ikke mer en det .er det godkjent

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Turistimo
Benedicte L, Manager på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære Turistimo,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive om ditt opphold hos oss.

Jeg kan se at vi ikke klarte å møte dine forventninger på flere områder og dette ønsker jeg å beklage på det sterkeste.

Vi setter pris på at våre gjester gir oss tilbakemelding om hvordan de har hatt det og jeg kommer til å bruke dine kommentarer slik at vi kan forbedre oss i fremtiden. Jeg tar tilbakemelding vedrørende frokost videre til avdelingsleder.

Renoveringen kommer ganske snart. Per nå har vi tatt de tre taksuitene våre, oppgradert konferanse lokalene våre og bar/restaurant. Rommene og felles vil bli tatt innen kort tid.

Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake i fremtiden og vi kommer til å gjøre vårt beste slik at dere får en så bra opplevelse som mulig hos oss. Ta gjerne direkte kontakt med meg før neste opphold, slik at jeg kan sørge for at dere får en minnerik opplevelse hos oss.

Benedicte Loeshagen
Meeting & Event Manager

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Skuffende opplevelse. Hotellet har god beliggenhet men standarden er langt under minimum for å kalles et hotell. Skittent rom og fremstår veldig slitt. Ok frokost men utrivelig frokostsal med mye stekos så måtte skifte klær etter frokost

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Morlyng

Kjære Morlyng,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive om ditt opphold hos oss.

Vi setter pris på at våre gjester gir oss tilbakemelding om hvordan de har hatt det og jeg kommer til å bruke dine kommentarer slik at vi kan forbedre oss i fremtiden. Jeg tar tilbakemelding vedrørende renhold videre til avdelingsleder.

Benedicte Loeshagen
Meeting & Event Manager

Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Ble riktig skuffet over hotellet som en gang var veldig flott. Måtte bytte rom pga dårlig renhold på det første vi fikk. Men også det andre rommet var dårlig vasket. Mye støv både foran døra og på gulvet. Mugg på badet. Nei her må det til renovering.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Ropie
Benedicte L, Manager på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Kjære Ropie,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive om ditt opphold hos oss.

Ha en flott sommer videre.

Beathe Knudstad-Lopez
General Manager

Anmeldt 28. juni 2019 via mobile enheter

Etter et fantastisk besøk i Bergen, så er det beklagelig at First Hotel Marin leverte så dårlig. Kjedelig frokost og ikke minst dårlig seng. Jeg er dessverre skuffet over hotelloppholdet. På en Junior suite forventer man mer.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 711steinark
Anmeldt 18. juni 2019

Tilbrakte to overnattinger på dette hotellet i forb. med en konsertopplevelse i Bergen. Til å holde dette prisnivået forventet vi mer enn en lavbudsjett-opplevelse. Silikonen rundt badekarkanten var mugnet og det var vannlekkasje under karet. Døren til badet var oppsmuldret i nedkant. Vi gjorde de ansatte oppmerksom på dette, men fikk ingen oppfølging i etterkant, hverken info eller handling. I tillegg var det (naturlig nok) en del støy utenfra, rommet stinket stekt bacon ved frokosttider, og det var alltid noe som var tomt under frokosten. Renhold ellers på rommet var mangelfull, selv om vi måtte vente et par timer på at rommet ble klart. Tar vi med at AC var mangelvare, så summerer vel det opp vårt opphold....

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 247paalf