Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Trip.com
Anmeldt 1. juli 2020

Fint hotell,lå veldig sentralt til
Greie(ganske store) rom ,og corrona frokost pk var også bra.(kunne bestille varm el kald pk)
Men med +25 gr ute,var det uutholdelig varmt om natta uten aircondondition.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, anital251
Veronica Leirvaag, Guest Services / Front Office på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære anital251,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig tilbakemelding vedr. ditt opphold på First Hotel Bergen Marin.

Våre gjesters tilbakemelding betyr mye for oss og jeg er glad du har hatt et hyggelig opphold på First Hotel Bergen Marin.

Tusen takk for kommentaren angående aircondition. Dessverre så har vi ikke aircondition på hotellet.

Anmeldt 5. mars 2020

Vi hadde en juniorsuite fra fredag til søndag. Generelt bra standard på rom og frokost. Litt negativt at det ene blandebatteriet i dusjen ikke var i orden.
Bra hotell med stille rom, selv med rom ut mot gaten.
Sen utsjekk koster 100 NOK pr time ekstra, dette er negativt.

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, 377stianb
Veronica Leirvaag, Gjestetjenester/resepsjon på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2020

Kjære 377stianb,

Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell med hyggelig kafe i første etasje. Kan nok oppleves som litt slitt, men det er helt greie rom. God frokost. Treningsrom. Hyggelig personale. Kort vei til masse restauranter og severdigheter i Bergen.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, SveinTheTraveller
Veronica L, Front Office Manager på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Kjære SveinTheTraveller

Renoveringen kommer ganske snart. Per nå har vi tatt de tre taksuitene våre, oppgradert konferanse lokalene våre og bar/restaurant. Rommene og fellesarealene vil bli tatt innen kort tid.

Anmeldt 18. desember 2019

Fikk en nydelig junior suite, med alle «ekstra» ønsker jeg bad om. Frokosten hadde et stort utvalg av alt man kunne ønske. Anbefaler virkelig rom 525. Hotellet ligger svært sentralt, midt i smørøyet av Bergen. Kommer garantert igjen!

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Line A
Veronica L, Front Office Manager på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2020

Kjære Line A,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt og at du gir oss beste score, det setter vi stor pris på!

Det gleder meg å lese at du hadde en perfekt hotellopplevelse hos oss, med en av de beste hotellfrokostene i Norge. Vi har høyt fokus på å tilby våre gjester en god frokost med hjemmelaget mat og et variert utvalg og vi tar det som et stort kompliment at du syntes den var rikholdig :)

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen

Resepsjonssjef

Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig sentralt, utrolig god service. Hyggelige resepsjonsdamer. Fikk alt vi spurte om. Kjedlig at det va de samme til frokost hver dag, men en god og real frokost.
Fikk gratis oppgradering, fordi det blei gjort en feil i bookingen. Super fornøgd med det.
Ikkje en «wow» hotell, men bra for prisen.
Utrolig liten parkeringshus, har du en veldig stor bil så kommer du deg ikke inn her. Måtte rygge for å ta mange av svingene.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, larinareiser
Benedicte L, Manager på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2019

Kjære Larinareiser,

Benedicte Loeshagen