Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Agoda.com
FindHotelUSD 141
eDreamsUSD 152
Anmeldt 20. juli 2020

Ligger veldig sentralt, og det var mulighet for parkering i kjeller. Men hotellet er slitt og det bar preg av dårlig renhold. Dårlig luft på rommet. Måtte bestille frokost ved ankomst til dagen etter.
Ble anvist plass i frokostsal, vel og merke etter at servitørene var ferdig med å snakke med hverandre. Fikk servert frokost på tallerken av en lite engasjert servitør som så mest ut som hun mislikte jobben sin. Veldig merkelig plassering av gjester, eldre ble for eksempel plassert på barkrakker. Anbefaler ikke hotellet og kommer ikke igjen.

Takk, Grashoppa
Veronica Leirvaag, Guest Services / Front Office på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære Grashoppa,

Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende ditt opphold på First Hotel Bergen Marin!

Jeg setter pris på at du har tatt deg tid til å evaluere oss, og jeg kan forsikre deg om at vi kommer til å fokusere på å forbedre våre rutiner på rengjøring og ansatte i henhold til dine kommentarer.

Jeg ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til First Hotel Bergen Marin neste gang du skal besøke byen vår.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et hotell jeg ikke ønsker å anbefale til andre fordi: ved adkomst fikk jeg beskjed at det var ingen grunn til å bestille frokost dagen etter da ser ikke var så mye folk på hotellet. Dette stemte da ikke å vi måtte nøye oss med matpakke vi kunne ta med oss tilbake på rommet. I baren forskjells behandler de kunder. Flere som fikk store avvik i mengde i glassene og dette er provoserende. Rommet var stort, men under senga var det støvete og jeg hadde flere bitt på kroppen i løpet av natten. I dørterskelen inn imot badet stakk det en spiker 2 cm ut ifra liste så bare flaks forårsaket at vi ikke ripte oss opp på denne. Støpsel til gulvlampe er ødelagt så berøringsfare/strømgjennomgang er stor. Glad jeg hadde med eldre unger som forsto faren. Grunnen til at dette hotellet ikke får 1 er sentral beliggenhet ved bryggen.

Takk, Henning_paulseth
Veronica Leirvaag, Guest Services / Front Office på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Kjære Henning,

Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende ditt opphold på First Hotel Bergen Marin.

Jeg setter pris på at du har tatt deg tid til å evaluere oss. Jeg kan forsikre deg om at vi tar din tilbakemelding alvorlig og at vi vil jobbe for å sikre og endre rutiner der det ikke har fungert så bra.
Vi beklager så mye for alt dere har opplevd og alle kommentarene dine er tatt videre med ansvarlig avdelingsleder som vil ta grep.

Vi håper vi får mulighet å ønske deg velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. juli 2020

Fint hotell,lå veldig sentralt til
Greie(ganske store) rom ,og corrona frokost pk var også bra.(kunne bestille varm el kald pk)
Men med +25 gr ute,var det uutholdelig varmt om natta uten aircondondition.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, anital251
Veronica Leirvaag, Guest Services / Front Office på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære anital251,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig tilbakemelding vedr. ditt opphold på First Hotel Bergen Marin.

Våre gjesters tilbakemelding betyr mye for oss og jeg er glad du har hatt et hyggelig opphold på First Hotel Bergen Marin.

Tusen takk for kommentaren angående aircondition. Dessverre så har vi ikke aircondition på hotellet.

Anmeldt 5. mars 2020

Vi hadde en juniorsuite fra fredag til søndag. Generelt bra standard på rom og frokost. Litt negativt at det ene blandebatteriet i dusjen ikke var i orden.
Bra hotell med stille rom, selv med rom ut mot gaten.
Sen utsjekk koster 100 NOK pr time ekstra, dette er negativt.

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, 377stianb
Veronica Leirvaag, Gjestetjenester/resepsjon på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2020

Kjære 377stianb,

Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell med hyggelig kafe i første etasje. Kan nok oppleves som litt slitt, men det er helt greie rom. God frokost. Treningsrom. Hyggelig personale. Kort vei til masse restauranter og severdigheter i Bergen.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, SveinTheTraveller
Veronica L, Front Office Manager på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Kjære SveinTheTraveller

Renoveringen kommer ganske snart. Per nå har vi tatt de tre taksuitene våre, oppgradert konferanse lokalene våre og bar/restaurant. Rommene og fellesarealene vil bli tatt innen kort tid.