Gratis avbestilling frem til 31.10.21
Agoda.com
FindHotelUSD 146
eDreamsUSD 157
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

På kjærstetur til Bergen. Rom nr 1 hadde hår i dusjen og madrassen var full av brune og gule flekker, og hår. Vi fikk en beklagelse og ble oppgradert til suite, der var det flekkete på sengens kappelaken, søppel i renna utenfor vindu og møkkete Lysbrytere. Vi valgte å levere nøkkel tilbake og velge oss et annet hotell i Bergen. Vi ble lovet beløpe refundert innen 2-3 virkedager. Etter gjentatte purringer har beløpet enda ikke blitt tilbakebetalt etter 8 dager. De som jobber der er hyggelige og gjør nok kanskje sitt beste, men det hjelper ikke.

1  Takk, 521malenef
Anmeldt 19. august 2020

Mykje brostein og fullt av folk i Bergen gjer det likevel tungvint med større koffert. Greit rom, ikkje meir, grei pris også. Grei koronafrokost, ikkje meir. Veldig trangt på eit punkt i matsalen. Ein hotellansatt/småsjef?/kvit skjorte, trudde tydlegvis det var han vi ville sleppe fram, brøyta seg bakfrå, mellom underteikna -- som stod og venta på eit par som hadde henta kaffe — og var på veg ut. Spark han — så går den generelle vurderinga opp til tre.

1  Takk, ArneAslakson
Veronica Leirvaag, Guest Services / Front Office på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Kjære Arne,

Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende ditt opphold på First Hotel Bergen Marin!

Jeg setter pris på at du har tatt deg tid til å evaluere oss, Jeg kan forsikre deg om at vi tar din tilbakemelding alvorlig og at vi vil jobbe for å sikre og endre rutiner der det ikke har fungert så bra.

Vi ønsker varmt velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Dårlig renhold. Var veldig veldig skittent og uhygienisk. Valgte dette hotellet pga det var annonsert med gode bilder og mulighet for parkering. Det stemte ikke i det hele tatt. Betalte 2700kr for en natt 1 nesten 300kr for parking.
Hele hotellet var generelt slitent utenom lobby og restauranten. Rom: Ble finnet støv, mugg, flekker etter andre gjester på sofa, seng, gulv, bord, gardiner og i dusj forhenget. Veldig spesielt at dette i det hele tatt er mulig når vi har Covid-19 problemet.

Takk, kimwJ3909WR
Veronica Leirvaag, Guest Services / Front Office på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Kjære kimwj3909WR,

Jeg setter pris på at du har tatt deg tid til å evaluere oss, og jeg kan forsikre deg om at vi kommer til å fokusere på å forbedre våre rutiner på rengjøring i henhold til dine kommentarer.

Vennligst informer meg om du planlegger å bo hos oss igjen, så skal jeg sørge for at du får en gratis oppgradering som kompensasjon for de uheldige omstendigheter ved ditt opphold hos oss.

Vi ønsker varmt velkommen tilbake til oss!

veronica.leirvaag@firsthotels.no

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Slitent hotell som absolutt er klar for oppussing, dårlige senger, mangler kjøleskap på rommet. Lite spennende frokost , det eneste som trekker opp er beliggenhet og hyggelig personal, men blir ikke fler overnattinger her.

Takk, JonG1734
Veronica Leirvaag, Guest Services / Front Office på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Kjære JonG1734,

Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende ditt opphold på First Hotel Bergen Marin.
Jeg setter pris på at du har tatt deg tid til å evaluere oss. Jeg kan forsikre deg om at vi tar din tilbakemelding alvorlig og at vi vil jobbe for å sikre og endre rutiner der det ikke har fungert så bra.

Renoveringen kommer ganske snart. Per nå har vi tatt de tre taksuitene våre, oppgradert konferanse lokalene våre og bar/restaurant. Rommene og felles vil bli tatt innen kort tid.

Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake i fremtiden og vi kommer til å gjøre vårt beste slik at dere får en så bra opplevelse som mulig hos oss. Ta gjerne direkte kontakt med meg før neste opphold, slik at jeg kan sørge for at dere får en minnerik opplevelse hos oss.

Ha en flott sommer videre.

Vennlig hilsen

Anmeldt 20. juli 2020

Ligger veldig sentralt, og det var mulighet for parkering i kjeller. Men hotellet er slitt og det bar preg av dårlig renhold. Dårlig luft på rommet. Måtte bestille frokost ved ankomst til dagen etter.
Ble anvist plass i frokostsal, vel og merke etter at servitørene var ferdig med å snakke med hverandre. Fikk servert frokost på tallerken av en lite engasjert servitør som så mest ut som hun mislikte jobben sin. Veldig merkelig plassering av gjester, eldre ble for eksempel plassert på barkrakker. Anbefaler ikke hotellet og kommer ikke igjen.

Takk, Grashoppa
Veronica Leirvaag, Guest Services / Front Office på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære Grashoppa,

Jeg setter pris på at du har tatt deg tid til å evaluere oss, og jeg kan forsikre deg om at vi kommer til å fokusere på å forbedre våre rutiner på rengjøring og ansatte i henhold til dine kommentarer.

Jeg ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til First Hotel Bergen Marin neste gang du skal besøke byen vår.