Booking.comUSD 128
Agoda.comUSD 137
TripadvisorUSD 121
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fint hotellrom med god utsikt over bryggen. Hadde med hund som det var god plass til. Hotellet ligger rett på bryggen, så veldig sentralt. Det som var negativt var at det var lang kø for å hente frokost, selv om man måtte bestemme tiden man skulle spise. Sendte også klær på vaskeri, men det kommer over 2 timer etter den tiden hotellet garanterte at klærne var klare til. Hadde gode prosedyrer i forhold til smittevern.

Romtips: Parkering i parkeringshus rett ved hotellet. Travel tid til frokost.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Roam63118092363
Anmeldt 9. juli 2021

Helt ok om man kun skal sove en natt. God frokost og greie senger. Men..
Har bodd her i 3 netter, og har fortsatt ikke fått room service. Ikke engang påfyll av håndklær eller toalettpapir. Med en familie på 5 er dette ikke holdbart.
Ga beskjed til personalet, hvor de informerte om at gjestene må bestille room service dagen før. Dette ble ikke opplyst om ved innsjekk. Litt kjedelig når man ikke har toalettpapir og håndklærne er brukt av resterende familiemedlemmer..
Ellers er det mye å utsette på det elektriske anlegget; åpne kabler på våtrom, ikke- jorda stikkontakter og det er lagt åpen kabling mellom innfelte stikkontakter i strid med regelverk, innfelte stikkontakter har ikke barnesikring, hovedbryter fungerer kun til badet.
Hotellet har innført koronarestriksjoner, hvor vi fikk tilbud om frokost 07:0 eller 08:00. Ligger plasthansker og munnbind tilgjengelig, men svært få som benytter de. Ingen passer heller på 1 meters regelen.
Kvaliteten på rommet og manglende oppfølging av rommet gjør at det ikke frister å reise tilbake. Ferie er det lille ekstra, og dessverre klarer ikke hotellet å skape denne følelsen.

Takk, 775hegef
Sølvi Solmunde, General Manager på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi jobber stadig for å forbedre vårt produkt og vår service, og dine tilbakemeldinger er viktig for oss!

Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Super beliggenhet, like ved Bryggene og Fisketorget.
Rommet hadde nye senger som var kjempegode å ligge i, dyner og puter fremsto også som nye og delikate.
Hyggelige ansatte, men som med fordel kunne ha satt seg litt bedre inn i fordelene for de ulike medlemsnivåene.
Nydelig frokost med bla. flere typer ferskt brød og annen bakst, godt pålegg, juice som smaker juice(og ikke utvannet skip som må mange hotell) og ulike varme retter på bestilling(pga få gjester). Dette er blant de beste frokostene jeg har smakt i Bergen.
Får ikke 5 stjerner da det var silikonlister rundt badekaret fulle av sopp, og rommet manglet kjøleskap.

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, RB844

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Det setter vi stor pris på.

Anmeldt 24. mai 2021

En hyggelig opplevelse med perfekt beliggenhet. Herlig dusj med høyt trykk og Rituals produkter, vannkoker med kaffe og te på rommet, og vinglass tilgjengelig. Ingen kjøleskap riktignok. Desverre er gulvet ganske glatt, så sengene beveger seg veldig lett, og skled fra hverandre for her gang en av oss snudde seg. Overmadrassene forflyttet seg også en del. Ellers behagelige puter og dyner og madrass. Frokosten er en fin buffe med godt utvalg. Varme croisanter anbefales, og fersk oppskåret frukt, roastbiff, og røkelaks, men et lite minus at bacon ble servert en stripe på toppen av hvert speilegg, så litt frekt å forsyne seg til andre alternativer. Kaffekøen går litt sakte pga kun en maskin med mange alternativer, skulle gjerne hatt et svart kaffe alternativ tilgjengelig. Vaffel eller pannekake hadde gjort frokosten perfekt for oss storforlagne... Ellers god hygiene hos de fleste gjester med antibac og munnbindplikt. Hadde likt å se det bli passet litt på og ikke bare opp til en hver gjest ettersom en del glemte seg litt i morgenørsken.

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Tone1981
Veronica Leirvaag, Guest Services / Front Office på First Hotel Bergen Marin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Kjære Tone,

Og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en review etter oppholdet ditt hos oss! Dette betyr virkelig mye for oss og det varmer å se at du hadde det fint.
Håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss!
Hilsen
Veronica og Team Clarion Hotel Bergen

Anmeldt 15. september 2020 via mobile enheter

Vi budde på ein heilt fantastisk taksuite. Rommet var utrulig flott, og vi kosa oss veldig under heile oppholdet vårt. Det var så mange fine små detaljar på rommet, som løfta heile opplevinga endå eit hakk. Utsikta var også heilt nydeleg. Det var eigen sauna på rommet, og boblebad på badet. Senga var aldeles nydeleg, og vi sov veldig godt. Vil på det sterkeste anbefale rom 701 til alle som har lyst til å skjemme seg litt ekstra vekk ei helg.

Personalet var svært greie og hjelpsame. Alt i alt blir det full pott frå oss! Det vert ikkje siste gongen vi kjem på besøk

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 297kristinad

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper vi ser dere snart igjen!