“Akkurat som Hellas”

Vurdert som nr. 264 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat! Veldig likt de smakene man får i Hellas. Godt krydret og god kvalitet. Billig og raskt med god service.. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, erlendy2015

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat med autentiske greske smaker. Rask servering og hyggelig betjening. Anbefales for en rask og god matbit!

Takk, 75olejo
Anmeldt 14. juli 2021

Fantastisk god gyros, akkurat som i Hellas . Trivelig BETJENING, mye mat og fine priser. ANBEFALES.

Takk, Eirin_223
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Den beste gyros’en jeg har smakt. Gyros med svin og chilimajones anbefales. Rent og ryddig lokale. Grei pris og passelig mengde. Anbefales

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 582j_rnn

Reisende som så på Gyros House Sentrum, så også på

Har du vært i Gyros House Sentrum? Del dine erfaringer!