“En fin overraskelse”

Vurdert som nr. 272 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Koselig sted, med moderne og varm innredning, god mat, veldig gode drinker og fantastisk god service.
Vi bestilte oliven og chips med hjemmelaget Holliday dip til en flaske prosecco. Akkurat det vi trengte servert av to meget smilende og service innstilte servitører. Ci begynte ute på terrassen og flyttet oss så inn med hjelp av servitøren. Fra menyen med gode lokale råvarer bestilte vi kremede blåskjell&sider - kalkunvinger med blåmuggsaus…nydelig. Deilig bær mojito og en tilpasset strawberry daiquirie med billini.

Alt frister her, og vi kommer med glede tilbake. Takk for en fin opplevelse.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, wenchew2015
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med god stemning! Veldig vennlig betjening som er imøtekommende og interessert. Super mat, spiste blåskjell. Bra utvalg av drikke.

1  Takk, Y1826CMdanielh
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Midt mellom Torgalmenningen og Johanneskirken ligger Åpenbar. Vi var der en lørdag, og fikk nyte en fantastisk lunsjmeny med blant annet fritert squashblomst fylt med kremost og krydder og en frisk salat med bøkling. Aldeles nydelig! Til maten valgte vi cava, en frisk og sprudlende Salat som passet fint til maten. Det var et godt lunsjmåltid hvor en ble passe mett, og stedet utmerker seg med svært hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste!

2  Takk, ivar62

Reisende som så på Åpenbar, så også på

Har du vært i Åpenbar? Del dine erfaringer!