“Vennemiddag midt i uken😊”
Anmeldelse av Boccone Ristorante

Boccone Ristorante
Vurdert som nr. 241 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Boccone er en restaurant som henter inspirasjon fra Italia, et sted med god mat som ikke er pyntet med italienske flagg og som ikke spiller italiensk popmusikk hele kvelden. Hvert utvalg av menyen vår er nøye valgt fra bestemte regioner som Piemonte og Toscana, der vi oppfordrer deg til å dele våre spesialiteter med alle rundt bordet! Vi har et utvalg av viner som er paret opp mot våre retter, samt forfriskende cocktails som også kan nytes alkohol fritt.
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten på anbefaling fra andre. Bortsett fra en noe lunken mottakelse og at det tok for lang tid fra vi ble fulgt til bordet og til noen kom og tok bestilling på drikke osv..hadde vi en fin opplevelse. Sjefen sjøl overtok som servitør ved vårt bord og vi opplevde utmerket service, vi ble godt ivaretatt som gjester . Maten smakte fortreffelig, undertegnede bestilte Arancini (friterte risballer) kjempegode! Og hjemmelaget bolognese/kjøttsaus. Anbefales!!!!!!
Alt i alt sto dette til forventningene og vi kommer ganske sikkert tilbake.

Lena Hermansen

Takk, Departure31110641602

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Ute med familie. T bone steak og italiensk salat - 10 av 10!
De andre hadde diverse pasta og pizza samt en entrecote- samtlige var veldig fornøyd! En ny italiensk restaurant på rett side av byen

Takk, Marius501
Boccone R, Owner på Boccone Ristorante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Kjære gjest,

Hjertelig takk for besøket og for en så begeistret og generøs tilbakemelding, hvordan dere opplevde deres besøk hos oss! Det beste vi vet er at våre gjester har det fint hos oss, og det er veldig kjekt når våre gjester trives så godt.

Hjertelig velkommen tilbake!

Beste hilsen
Katie Baskeyfield,
Restaurant Manager

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig restaurant og trivelig personale. Mye rot med bestilling, drikkebestillinger som ble glemt, måtte be om vann til vin, glemte å servere saus og annet tilbehør. Kvalitet på maten varierte stort, men står generelt ikke i forhold til prisen.

Takk, Kirage
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste restaurantens oppsatte 4-retter.
Utrolig gode råvarer, men dette ble litt for enkelt med tanke på prisen man betaler.

Takk, larsmariusn2016
Anmeldt 12. mai 2022

Dato for besøk: april 2022
Boccone R, Owner på Boccone Ristorante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2022

Reisende som så på Boccone Ristorante, så også på

Har du vært i Boccone Ristorante? Del dine erfaringer!