“Dårlige greier”
Anmeldelse av Boccone Ristorante

Boccone Ristorante
Vurdert som nr. 240 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Boccone er en restaurant som henter inspirasjon fra Italia, et sted med god mat som ikke er pyntet med italienske flagg og som ikke spiller italiensk popmusikk hele kvelden. Hvert utvalg av menyen vår er nøye valgt fra bestemte regioner som Piemonte og Toscana, der vi oppfordrer deg til å dele våre spesialiteter med alle rundt bordet! Vi har et utvalg av viner som er paret opp mot våre retter, samt forfriskende cocktails som også kan nytes alkohol fritt.
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Nå har vi ventet 1 t og 10 min. Foreløpig ikke tegn til mat. Sitter i 2. Etasje. Ingen har fått mat her. Spagetti bolognese koster 229 kr tror jeg. Det er ikke så mye skryte av.

Takk, NorthStar00563863963

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Dette har Bergens nye restaurant fått til. Alt hadde det lille ekstra. Fra hvitløksbrødet i starten, via pizza med herlige smaker som ga nye opplevelser. Åpne trivelige lokaler uten støyproblemer. Gjennomført interiør, også det med små ekstra ting som pirrer. Herlig personale med hyggelig og diskre oppmerksomhet, la den gjerne sette sammen et deilig måltid for bordet, de forstår hva du vil like. Midt i beste sentrum. Kanskje Bergens beste restaurant

Takk, rolfw797
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hadde store forventninger men vi ble veldig skuffet.
Var blitt anbefalt å prøve en type vin og østers til forrett men de hadde ingen av delene.

Forretten ble akkar ringer og den var veldig god men seafood linguine var total smakløs. Det smakte som Fjordland. Jeg klagde og fikk da en ny porsjon som var veldig mye bedre men det ble for mye chili smak så jeg klarte ikke å spise opp alt.

Betjeningen var søte men alle ting tok for lang tid. Fra vi satte oss ned, til vi fikk en alt for varm hvitvin, til maten kom. Vi måtte til og med vente lenge for å betale regningen.

Alt i alt en skuffende opplevelse.

Takk, randysofiaj
Anmeldt 29. juli 2021

Fantastisk mat og service ! Absolutt å anbefale !! Passer bra for både mat eller bare å ta seg en drink før byn!

Takk, thorerikh309
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten på anbefaling fra andre. Bortsett fra en noe lunken mottakelse og at det tok for lang tid fra vi ble fulgt til bordet og til noen kom og tok bestilling på drikke osv..hadde vi en fin opplevelse. Sjefen sjøl overtok som servitør ved vårt bord og vi opplevde utmerket service, vi ble godt ivaretatt som gjester . Maten smakte fortreffelig, undertegnede bestilte Arancini (friterte risballer) kjempegode! Og hjemmelaget bolognese/kjøttsaus. Anbefales!!!!!!
Alt i alt sto dette til forventningene og vi kommer ganske sikkert tilbake.

Lena Hermansen

Takk, Departure31110641602

Reisende som så på Boccone Ristorante, så også på

Har du vært i Boccone Ristorante? Del dine erfaringer!