“Middag”
Anmeldelse av Boccone Ristorante

Boccone Ristorante
Vurdert som nr. 241 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Boccone er en restaurant som henter inspirasjon fra Italia, et sted med god mat som ikke er pyntet med italienske flagg og som ikke spiller italiensk popmusikk hele kvelden. Hvert utvalg av menyen vår er nøye valgt fra bestemte regioner som Piemonte og Toscana, der vi oppfordrer deg til å dele våre spesialiteter med alle rundt bordet! Vi har et utvalg av viner som er paret opp mot våre retter, samt forfriskende cocktails som også kan nytes alkohol fritt.
Anmeldt 21. august 2021

Veldig god mat og ikke noe å klage på servicen heller. Virkelig en smak av Italia, kan anbefales på varmeste.

Takk, 227sirih

Anmeldt 20. august 2021

En fantastisk resturant, her har de gått dypere inn i det italienske kjøkkenet og resultatet er bare amazing! Alt fra pizzaen til de innbakte blåskjellene er bare en smaksopplevelse uten like.
Fin atmosfære og veldig god service! Kan virkelig anbefales!

Takk, Miriammri
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Dette var en god opplevelse. Italiensk inspirert restaurant midt i hjerte av byen. Vi prøvde flere av smårettene som alle var vellykket. Hovedrett som blåskjell med et lokk av pizzadeig smakte fortreffelig. Det samme gjorde T-bone steken. God vin gjorde opplevelsen komplett. Deling av mat rundt bordet på italiensk vis er hyggelig og sosialt. Servicen var super, vi kommer gjerne igjen.

Marianne m/familie

Takk, 780marianner
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Måtte stå i rundt 15-20 min å vente før vi fikk bord. Servitørene går rundt og ser at det står en kø, mens de snakker med hverandre. Likevel kommer ingen bort. Når vi endelig får et bord så går det raskt fra vi bestiller maten til vi får den, rundt 15 minutter. Men da kom det mest skuffende. Porsjonen jeg fikk kunne ikke mettet et femårig barn. Det var så lite at det nesten var tragikomisk. Jeg bestilte kremer ravioli. Smakte veldig godt, men var så lite at det ikke veide opp. Samboeren min bestilte wagu burger, men brødet var knusk tørt og smakte ikke godt ifølge han. Kan ikke anbefale denne restauranten videre dessverre.
For lite mat, for lite oppmerksomthet fra servitørene og ikke spesielt god service.

Takk, theas792
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Ventet over 1,5 time før hovedretten kom på bordet, heldigvis hadde vi bestilt en brødkurv - vi fikk spm om vi ville ha den med en gang eller sammen med maten. Vi svarte at vi ville ha den med en gang. Det tok da 30 min før vi fikk den. Hovedretten kom 1,5 time etter bestilling, og da fikk vi ikke en gang maten samtidig (samboeren min fikk sin mat nesten 5 min senere enn meg), jeg prøvde da å vente litt men min mat ble kald, så jeg var nesten ferdig før han fikk sin mat. Dette observerte vi også på bordene rundt oss. På nærmeste bord var førstemann ferdig å spise lenge før sistemann fikk maten sin. Det var gjennomgående vanskelig å få oppmerksomhet fra servitører og få mer drikke på bordet. Vi hadde på forhånd snakket om å bestille dessert, men det ble droppet rett og slett fordi vi ikke ønsket legge igjen mer penger der. Dårlig opplevelse gjorde også at maten ikke var en glede, og vi sitter igjen med at det da var bare helt ok mat..

Takk, kamillakny

Reisende som så på Boccone Ristorante, så også på

Har du vært i Boccone Ristorante? Del dine erfaringer!