“Generelt en dårlig opplevelse”
Anmeldelse av Boccone Ristorante

Boccone Ristorante
Vurdert som nr. 249 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Boccone er en restaurant som henter inspirasjon fra Italia, et sted med god mat som ikke er pyntet med italienske flagg og som ikke spiller italiensk popmusikk hele kvelden. Hvert utvalg av menyen vår er nøye valgt fra bestemte regioner som Piemonte og Toscana, der vi oppfordrer deg til å dele våre spesialiteter med alle rundt bordet! Vi har et utvalg av viner som er paret opp mot våre retter, samt forfriskende cocktails som også kan nytes alkohol fritt.
Anmeldt 7. september 2021

Veldig dårlig service og mye venting. Ble ikke tatt i mot i døren og måtte finne bordet vårt selv. Måtte vente lenge før vi i det hele tatt ble oppsøkt av en vert og det tok lang tid før maten kom. Etter maten var servert var verten ikke lenger å se. Pluss for god mat, men ellers en dårlig opplevelse.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Mariannfyllingsnes

Anmeldt 6. september 2021

Vi besøkte denne restauranten da de bare var åpne i 2 dager, og det var deilig! De hadde så mange gjester, men alt var perfekt. Ansatte var så oppmerksomme og snille. Dette var den beste biffen jeg har prøvd i byen. Anbefaler

Takk, EvgeniaKortashova
Anmeldt 21. august 2021

Veldig god mat og ikke noe å klage på servicen heller. Virkelig en smak av Italia, kan anbefales på varmeste.

Takk, 227sirih
Anmeldt 20. august 2021

En fantastisk resturant, her har de gått dypere inn i det italienske kjøkkenet og resultatet er bare amazing! Alt fra pizzaen til de innbakte blåskjellene er bare en smaksopplevelse uten like.
Fin atmosfære og veldig god service! Kan virkelig anbefales!

Takk, Miriammri
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Dette var en god opplevelse. Italiensk inspirert restaurant midt i hjerte av byen. Vi prøvde flere av smårettene som alle var vellykket. Hovedrett som blåskjell med et lokk av pizzadeig smakte fortreffelig. Det samme gjorde T-bone steken. God vin gjorde opplevelsen komplett. Deling av mat rundt bordet på italiensk vis er hyggelig og sosialt. Servicen var super, vi kommer gjerne igjen.

Marianne m/familie

Takk, 780marianner

Reisende som så på Boccone Ristorante, så også på

Har du vært i Boccone Ristorante? Del dine erfaringer!