“Sett av mye tid... til venting.”
Anmeldelse av Boccone Ristorante

Boccone Ristorante
Vurdert som nr. 248 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Boccone er en restaurant som henter inspirasjon fra Italia, et sted med god mat som ikke er pyntet med italienske flagg og som ikke spiller italiensk popmusikk hele kvelden. Hvert utvalg av menyen vår er nøye valgt fra bestemte regioner som Piemonte og Toscana, der vi oppfordrer deg til å dele våre spesialiteter med alle rundt bordet! Vi har et utvalg av viner som er paret opp mot våre retter, samt forfriskende cocktails som også kan nytes alkohol fritt.
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng fra jobb som skulle ut og kose oss. Vi bestilte forretter og hovedretter.

Det tok mer enn to og en halv time før middagen kom.

Unnskyldning var at det var fullt på kjøkkenet, noe som ikke er holdbart når bordene var forhåndsbestilt.

1  Takk, Steffen S

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Maten er god men ikke verdt prisen . De som jobbet der kunne absolutt ingenting om alkoholholdige drinker og vin. Alt i alt en meget middelmådig opplevelse . Så dexsom jobber med vin og drinker trenger ett seriøst kurs.

Takk, berit159
Anmeldt 17. september 2021

Kom rett fra jobb og var sulten. Vi fikk raskt anvist bord av hyggelig betjenining. Vi valgte Ravilo m/spinat og Klassisk Carbonara. Begge deler var vel smakende. Carbonaraen var en stor prosjon, så lurt å være ekstra sulten. Tiramisuen var god, men ikke noe ekstra ordinær på smaken. Fin atmosfære, god mat og service gjør at vi gjerne kommer tilbake. Og kanskje er dette Bergens beste Carbonara.

Takk, Nina H W
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Manglet halvparten av rettene på menyen- til og med dagens fangst. Ventetiden på drikke var 1 time og maten- ja den kom vel etter 2 timer. Var Max underbemannet- flaue greier.

1  Takk, Robbi120
Anmeldt 9. september 2021

Tok lang tid før vi vart tatt imot ved døren. I forhold til servitørervirket det veldig underbemannet da det meste tok lang tid. Pizzaen var ikke klassisk italiensk da det var mye deig og svært liten servering i forhold til andre italienske resturanter. Typisk porsjonspizza man kan bestille på bensinstasjoner. Prisen for en bensinstasjonspizza var skyhøy.

Beste med besøket var en god hvitvin og mozarella. Kommer ikke til å komme tilbake igjen.

Takk, 110sofies

Reisende som så på Boccone Ristorante, så også på

Har du vært i Boccone Ristorante? Del dine erfaringer!