“Anbefales ikke”
Anmeldelse av Boccone Ristorante

Boccone Ristorante
Vurdert som nr. 246 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Boccone er en restaurant som henter inspirasjon fra Italia, et sted med god mat som ikke er pyntet med italienske flagg og som ikke spiller italiensk popmusikk hele kvelden. Hvert utvalg av menyen vår er nøye valgt fra bestemte regioner som Piemonte og Toscana, der vi oppfordrer deg til å dele våre spesialiteter med alle rundt bordet! Vi har et utvalg av viner som er paret opp mot våre retter, samt forfriskende cocktails som også kan nytes alkohol fritt.
Anmeldt 4. oktober 2021 via mobile enheter

Bestilte en flaske rødvin på deling, fikk ikke smake - den ble bare helt oppi begge glass før den ble satt ned i en bøtte med is(!?)
Bestilte sjøkreps og blåskjell til forrett, sjøkrepsen var så liten at det nesten ikke var noe forrett og oppdrive.
T-bone steak, som var ihjel stekt og helt plain uten noe tilbehør(tilvalg på alt) til hovedrett, og en helt ok-minus pastarett til hovedrett.
Overpriset og lite imponerende mat
Anbefales ikke, og skal ikke besøkes igjen.

Dato for besøk: oktober 2021
1  Takk, Renate1985_13

Anmeldt 28. september 2021

Dette er ikke bra. Vi skulle begynne kvelden på Boccone med forhåndsbestilt bord kl 1930. Bestilte middag ganske raskt og påpekte at vi måtte gå ca 21 15 .
En av (!) forrettene kom kl 21. Vi rakk så vidt å dele/spise den før vi fant ut at dette ikke var noe blivende sted. At vi slapp å betale for maten hjalp ikke på skuffelsen....

1  Takk, Peder K
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Dette var triste greier.

Vi var 10+ kollegaer som spiste sammen her.

Lang ventetid på drikke, 2,5 t ventetid på maten, maten kom ikke samtidig, noen fikk kald mat osv osv.

Høylytte naboer som får kjøre på slik de ønsker.

Ser ut som et koselig og bra sted, men skinnet bedrar.

Maten var god, men opplevelsen var veldig skuffende.

1  Takk, ChristianHauSme
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng fra jobb som skulle ut og kose oss. Vi bestilte forretter og hovedretter.

Det tok mer enn to og en halv time før middagen kom.

Unnskyldning var at det var fullt på kjøkkenet, noe som ikke er holdbart når bordene var forhåndsbestilt.

1  Takk, Steffen S
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Maten er god men ikke verdt prisen . De som jobbet der kunne absolutt ingenting om alkoholholdige drinker og vin. Alt i alt en meget middelmådig opplevelse . Så dexsom jobber med vin og drinker trenger ett seriøst kurs.

Takk, berit159

Reisende som så på Boccone Ristorante, så også på

Har du vært i Boccone Ristorante? Del dine erfaringer!