“Null smak”

Prisklasse: kr 150 - kr 600
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. juli 2023

Bestilte bologenese og pizza.
Tenkte først det var noe galt med smaksløkene, men desverre var det flere som var enige i det.

Ingen smak på hverken det ene eller det andre.

Hvordan feile så mye på noe så enkelt.

Takk, Guide725075

Anmeldt 10. juli 2023

Jeg vil ikke anbefale å gå her. Betjeningen var hyggelig men maten var ikke spiselig. Raviolien var rå og smakte bare salt.
I rissotoen var risen kokt alt for mye.
Gikk derfor sulten fra restauranten.

2  Takk, Elin K
Anmeldt 9. juli 2023 via mobile enheter

Svært god service og mat. Canneloni godt tilberedt og god porsjon. Pizza pepperoni gled ned på høykant.

Veldig hyggelig og oppmerksomt personale - ser tidligere kritikker har vært negative til service, men det så vi ikke noe til.

Fine lokaler som ikke skriker kitsch. Ligger litt bortgjemt og fanger kanskje derfor ikke så mange forbipasserende gjester, det er synd for her får du god mat i hyggelige omgivelser.

Takk, annekibs
Anmeldt 4. juli 2023 via mobile enheter

Veldig god mat! Noe lite utvalg dersom man er vegetarianer og glutenallergiker. Skulle ønske de tilbydde glutenfri pizza.

Takk, Karro1234
Anmeldt 24. mai 2023 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service! Har vært her mange ganger og har aldri blitt skuffet. Kjenner meg overhodet ikke igjen i de negative omtalene. Kommer tilbake igjen og igjen.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, toneftw

Reisende som så på Boccone Ristorante, så også på

Har du vært i Boccone Ristorante? Del dine erfaringer!