“Ypperlig mat og service i fantastiske omgivelser”
Anmeldelse av Restaurant Aster

Restaurant Aster
Vurdert som nr. 198 av 468 Restauranter i Bergen
Anmeldt 11. september 2021

Vi spiste 3 og 5 retters meny. En eksplosjon av smaker i hver eneste rett. Rett og slett nydelig. Fra kaviar og champagne til blåskjellsuppe og torsk. Desserten var også kjempegod. Fikk anbefalt viner til maten som virkelig falt i smak.
Kokker i toppklasse og flinke servitører. Hit kommer vi tilbake.

Takk, 279vibekeb

Anmeldt 4. september 2021

Til å være en nyåpnet restaurant, var dette imponerende. Smaksrike retter ble sømløst servert sammen med gode viner. Vi kommer tilbake.

Takk, 724runeh
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Var her en lørdag aften! Var utrolig god kaviar, i de perfekte omgivelsene. Utsikten var stønning med store vinduer rett ut i havet. Folkene var smilende og service innstilte med MYE kunnskap. Kommer igjen

1  Takk, Trip46022904037
Anmeldt 9. november 2021

Dato for besøk: november 2021
Anmeldt 28. september 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Restaurant Aster, så også på

Har du vært i Restaurant Aster? Del dine erfaringer!