“En uslepen diamant”
Anmeldelse av Restaurant Aster

Restaurant Aster
Vurdert som nr. 198 av 468 Restauranter i Bergen
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

En hyggelig kveld ute med damene. Nydelig presentert mat på servise fra en svunnen tid. Det ga oss gode assosiasjoner og viste en nisje av bærekraft i praksis. Litt skuffet over at det ikke er mulig å se forskjell på gjester og personale (servitører) . Fint om det legges litt mer krefter i tilpasset mat slik at alle får samme opplevelsen. Denne restauranten er absolutt verdt et besøk!!

Takk, 917evad

Anmeldt 11. september 2021

Vi spiste 3 og 5 retters meny. En eksplosjon av smaker i hver eneste rett. Rett og slett nydelig. Fra kaviar og champagne til blåskjellsuppe og torsk. Desserten var også kjempegod. Fikk anbefalt viner til maten som virkelig falt i smak.
Kokker i toppklasse og flinke servitører. Hit kommer vi tilbake.

Takk, 279vibekeb
Anmeldt 4. september 2021

Til å være en nyåpnet restaurant, var dette imponerende. Smaksrike retter ble sømløst servert sammen med gode viner. Vi kommer tilbake.

Takk, 724runeh
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Var her en lørdag aften! Var utrolig god kaviar, i de perfekte omgivelsene. Utsikten var stønning med store vinduer rett ut i havet. Folkene var smilende og service innstilte med MYE kunnskap. Kommer igjen

1  Takk, Trip46022904037
Anmeldt 9. november 2021

Dato for besøk: november 2021

Reisende som så på Restaurant Aster, så også på

Har du vært i Restaurant Aster? Del dine erfaringer!