“Smakte pyton! Om Pyton smaker ingenting i en rar konsistens!”
Anmeldelse av Pasta Sentral Oasen

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Pasta Sentral Oasen
Vurdert som nr. 415 av 469 Restauranter i Bergen
Anmeldt 14. august 2021

Først må jeg nevne, obs obs!! Skal du ha drikke, pass på å si at du skal ha til den prisen som står på menyen, hvis ikke må du betale mer.

Det var forferdelig å bruke flere hundre kroner på pizza som smakte verre enn den dårligste frossenpizzaen du kan finne.
Vi ventet lenge på pizzaen, og når den endelig kom så var våres første tanke "hva er det her?"
Den var veldig lys så først trudde vi den bare var understekt.
Men både det å se på den, løfte opp pizzastykkene og smake på den var utrolig skuffende.

Jeg tipper om jeg hadde dasket pizzastykket mot noe så hadde den knekt fordi den var så porøs. Gluten i deigen kan umulig fått tid til å sette seg.

Det var som å spise noe merkelig spiselig plast, det var så vidt smak her!
Kanskje plasten hadde smakt mer for å være ærlig. Det var ingen smak i deigen, lite smak i sausen, lite smak i osten. Jeg skjønner ikke at det er mulig å lage noe så elendig i en ordentlig ovn??
Og hvordan går det an å få ost til å smake mindre?

Bare det å holde pizzastykket kjentes i seg selv ut som noe merkelig fra First Price.
Jeg la igjen over halve pizzaen fordi de kaloriene var ikke verdt det selv om jeg var sulten. Det ble noe full-fart hjemme istedenfor som smakte 1000 ganger bedre.

Hadde ikke selskapet mitt (en mye større person som hadde vært sulten i noen timer) ikke spist opp pizzaen sin i frustrasjon av sult til tross for smaken, så hadde jeg krevd pengene tilbake.

De ved siden av oss fikk spm om maten smakte, men vi fikk aldri spørsmålet.
Men det turte de sikkert ikke fordi vi lagde vel grimase når pizzaen ble satt foran oss.
Hun som serverte oss så nok det og slengte på seg drama-skuespiller-hatten sin og håpet at maten vår smakte. Nei du det gjorde den ikke.
Hun er nok veldig klar over at pizzaen smaker pyton, om pyton smaker ingenting i en rar konsistens.

Det var utrolig kjipe penger å miste altså. Så utrolig kjipt at jeg er fortsatt irritert nå når jeg skriver dette noen timer etterpå. Tipper jeg blir like irritert om jeg tenker på det om en mnd også.

Takk, HonestNoMercy
Anmeldt 29. mai 2022

Dato for besøk: mai 2022
Anmeldt 4. desember 2021

Dato for besøk: desember 2021

Reisende som så på Pasta Sentral Oasen, så også på

Har du vært i Pasta Sentral Oasen? Del dine erfaringer!