“God ost, snacks og sangría”

Taperia - tapas & pinchos
Vurdert som nr. 205 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Autentisk spansk gastronomisk opplevelse, fra både middelhavet og norskehavet, fra spanske oster og skinker til finurlige norske hybrider. I et hus som først ble reist i 1707, har vi fått æren av å gi Bergen gaven av spansk mat og karisma, og å kunne by de på autentisk Tapas og Pinchos. I første etasje, med store åpne vinduer for nysgjerrige sjeler, har vi kapasitet til 75 gjester, hvor de sitter nært de salige smaker og lukter fra vårt åpne kjøkken og bar. Interiøret byr på rustikk fra middelhavet, kombinert med historien som en gang var i dette bygget. I annen etasje, med tilhørende kjøkken, og kapasitet til 25 personer, byr vi folket på «fine dining». Hvor det kan tilrettelegges fra store til små grupper.
Anmeldt 10. september 2021

Spansk atmosfære med open-kitchen. Kult å se mens kokkene lager maten. Og drinkene vi fikk smakte veldig godt.

Takk, 230svanhildf
Evangelos K, General Manager på Taperia - tapas & pinchos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Hei Svanhild!

Utrolig kjekt å høre at besøket ble en suksess!
Gracias og hjertelig velkommen igjen

Med vennlig hilsen / Taperia

Anmeldt i går via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2022
Kathrine L, Eier på Taperia - tapas & pinchos, svarte på denne anmeldelsenBesvart i går

Anmeldt 17. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Kathrine L, Eier på Taperia - tapas & pinchos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2022

Anmeldt 6. august 2022

Dato for besøk: august 2022
Maria Luisa S, Owner på Taperia - tapas & pinchos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2022

Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Kathrine L, Eier på Taperia - tapas & pinchos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2022

Reisende som så på Taperia - tapas & pinchos, så også på

Har du vært i Taperia - tapas & pinchos? Del dine erfaringer!