“Verste servicen i bergen”
Anmeldelse av Henrik Øl og Vinstove

Henrik Øl og Vinstove
Vurdert som nr. 67 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Utrolig dårlig service av eier og sønn! Inntrykk av at oss som vanlige mann fra gaten ikke var ønsket.
Vi hadde et uhell med at en annen gjest falt inni oss og resulterte i at ølglasset mitt knuste, hvor jeg spurte om nytt glass og evnt øl pga fare for glasskår.
Vi fikk skiftet glasset men ble spurt om jeg ville bli eller gå når heg spurte om ny øl pga faren for glasskår...
Jeg hadde tatt en slurk , så var aldri snakk om å snylte eller få en ekstra øl.
Vi var 11stk som endte å gå pga eier og sønnen.
Utrolig trist å se så dårlig service på en plass som handler om kvalitet.
Ødela kvelden vår :-(
Gniten.no

1  Takk, Y3803TGmonicam

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Værste baransatte vi har vært borti! Frekk, dårlig kundebehandling og lite hjelpsom! Dette stedet anbefales ikke!

Takk, Curiosity06677037001
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Elendig service fra en sur bartender... ikke noe å anbefale. Fikk beskjed om at de ikke solgte det jeg ville ha, for så å gå videre til neste kunde uten å hjelpe meg. Vi ble deretter kastet ut pga ett knust glass som ikke var vår feil..

2  Takk, Alette M
Anmeldt 7. november 2018

Har vært her mange ganger, får alltid god hjelp i forhold til valg av godt øl ! Uformell atmosfære, med profesjonelle folk bak bardisken. Veldig godt utvalg!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Randi B
Anmeldt 17. april 2018

Det første som slo meg var den god atmosfæren. Et rolig sted hvor du kan nyte mye god spesialøl. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, hermanskog

Reisende som så på Henrik Øl og Vinstove, så også på

Har du vært i Henrik Øl og Vinstove? Del dine erfaringer!