“Burgers & rock, begge av den gode sorten.”
Anmeldelse av Inside Live & Rock Cafe

Inside Live & Rock Cafe
Vurdert som nr. 7 av 30 Smått og godt i Bergen
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Inside Live & Rock Café er en ekte rockebule med et bredt utvalg av burgere og gitarbasert musikk. Dørene åpnet i oktober 2004 og har siden dengang fått et godt fotfeste i Bergens bybilde. Nytt i 2014, er at vi har fått kulturbevilling og holder nå åpent til kl.0330 fredag og lørdag samt ved arrangementer i ukedager. Følg med på våre nettsider eller på facebook om hva som skjer på vår scene i 2.etg. Inside består av to etasjer med café/bar/pub i 1.etasje og konsert/selskapslokale i 2.etasje. Ønsker du å booke 2.etasje, klikker du på booking-linken for info og kontakt. Vi bygget forøvrig om 2.etg i august 2014 for enda bedre kulturopplevelser :-) Vi tar dessverre ikke i mot bordbestillinger på Inside i Vaskerelvsmuget. Hvis du ønsker å bestille bord, tar vi i mot bordbestillinger på Inside Fløyen. Onsdag er dagen for quiz på Inside. Dørene til 2.etg åpner klokken 20:00 og quizen starter klokken 20:30. Med 20,- pr pers, og maks 5 deltagere pr lag, kan dette ikke bli annet enn moro. Premie til vinnerlaget.
Anmeldt 29. november 2018

Velsmakende burgere med svært gode sauser og tilbehør. Eg anbefaler å skifte ut båtpotetene med søtpoteter for disse smaker fortreffelig! Inside signaturburgeren er ein vinner, men det er veldig mange andre svært gode burgere på menyen og vanskelig å trekke fram kun ein som den beste. Her kan du tilogmed få vegetaralternativ på dei fleste typene burger. Svært bra! Lokalet er passe avslappa og rocka, men ikkje meir enn andre restauranter med "rock" i navnet. Restauranten ligg veldig sentralt men i ei sidegate og er ikkje prega av sentrumsmaset. Anbefales!

1  Takk, Inge V
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hei Inge.
Vi takker og bukker for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 16. oktober 2018

Har spist her flere ganger og er like fornøyd hver gang. Inside har uten tvil byens beste burgere. Bra musikk og rocka atmosfære :)

Takk, AGV-Bergen
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig anmeldelse.
Det setter vi selvfølgelig veldig stor pris på

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Var der med noen kollegaer. Gode burgere, fin stemning og super hyggelige ansatte. Hadde også en del forskjellige øl sorter. Anbefales på de varmeste.

1  Takk, Adventurer698502
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2018

Hei og tusen takk for hyggelig anmeldelse.
Kjekt at dere koste dere.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 2. september 2018

De har et svært utvalg, og alle kan fås vegetar/vegan. Enhjørning er min personlige favoritt, og selv om prisene er litt stive, får man en svær burger, salat og digge potetbåter med en dipp.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Bestemorskills
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Hei Lene og takk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Fin atmosfære, hyggelig betjening. Kjempe god mat. Alltid kjekt å komme hit til inside. Mørkt og trist lokale, men det er sånn det skal være. Rockastil. God musikk, perfekt sted å ta en kald øl. Minus for at speilene på wc står for høy oppe på veggen. Vil gjerne se tryne mitt etter å ha slukt en digger burger og ett par øl. Ellers kjempe hyggelig sted.

Dato for besøk: august 2018
Takk, lene l
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Hei Lene og takk for hyggelig anmeldelse
Du skal ikke se vekk fra at vi fikser speilene slik du ønsker det.
Det ble en (u)vane å ha ting høyt på Inside etter at Dagbladet kåret baren vår til Norges høyeste bar i 2005. Vi senket baren for noen år siden og glemte helt langspeilet
Takk for heads up

Reisende som så på Inside Live & Rock Cafe, så også på

Har du vært i Inside Live & Rock Cafe? Del dine erfaringer!