“God burger”

Vurdert som nr. 8 av 36 Smått og godt i Bergen
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Inside Live & Rock Café er en ekte rockebule med et bredt utvalg av burgere og gitarbasert musikk. Dørene åpnet i oktober 2004 og har siden dengang fått et godt fotfeste i Bergens bybilde. Nytt i 2014, er at vi har fått kulturbevilling og holder nå åpent til kl.0330 fredag og lørdag samt ved arrangementer i ukedager. Følg med på våre nettsider eller på facebook om hva som skjer på vår scene i 2.etg. Inside består av to etasjer med café/bar/pub i 1.etasje og konsert/selskapslokale i 2.etasje. Ønsker du å booke 2.etasje, klikker du på booking-linken for info og kontakt. Vi bygget forøvrig om 2.etg i august 2014 for enda bedre kulturopplevelser :-) Vi tar dessverre ikke i mot bordbestillinger på Inside i Vaskerelvsmuget. Hvis du ønsker å bestille bord, tar vi i mot bordbestillinger på Inside Fløyen. Onsdag er dagen for quiz på Inside. Dørene til 2.etg åpner klokken 20:00 og quizen starter klokken 20:30. Med 20,- pr pers, og maks 5 deltagere pr lag, kan dette ikke bli annet enn moro. Premie til vinnerlaget.
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Plassen du går på for å spise god burger og høre på rock musikk.

Stor god burger meny! Her finner alle sin favoritt!
Er du kresen på interiør er ikke dette plassen for deg!
Her finns det potensial... Men, men... Det hører liksom med charmen.
-Rock, burger og kule gutter bak baren!
Her vil de fleste föle seg velkommen!

1  Takk, Companion312104
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hahaha, god anmeldelse
Vi gutta takker og bukker

Anmeldt 29. november 2018

Velsmakende burgere med svært gode sauser og tilbehør. Eg anbefaler å skifte ut båtpotetene med søtpoteter for disse smaker fortreffelig! Inside signaturburgeren er ein vinner, men det er veldig mange andre svært gode burgere på menyen og vanskelig å trekke fram kun ein som den beste. Her kan du tilogmed få vegetaralternativ på dei fleste typene burger. Svært bra! Lokalet er passe avslappa og rocka, men ikkje meir enn andre restauranter med "rock" i navnet. Restauranten ligg veldig sentralt men i ei sidegate og er ikkje prega av sentrumsmaset. Anbefales!

1  Takk, Inge V
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hei Inge.
Vi takker og bukker for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 16. oktober 2018

Har spist her flere ganger og er like fornøyd hver gang. Inside har uten tvil byens beste burgere. Bra musikk og rocka atmosfære :)

Takk, AGV-Bergen
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig anmeldelse.
Det setter vi selvfølgelig veldig stor pris på

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Var der med noen kollegaer. Gode burgere, fin stemning og super hyggelige ansatte. Hadde også en del forskjellige øl sorter. Anbefales på de varmeste.

2  Takk, Adventurer698502
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2018

Hei og tusen takk for hyggelig anmeldelse.
Kjekt at dere koste dere.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 2. september 2018

De har et svært utvalg, og alle kan fås vegetar/vegan. Enhjørning er min personlige favoritt, og selv om prisene er litt stive, får man en svær burger, salat og digge potetbåter med en dipp.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Bestemorskills
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Hei Lene og takk for hyggelig tilbakemelding

Reisende som så på Inside Live & Rock Cafe, så også på

Har du vært i Inside Live & Rock Cafe? Del dine erfaringer!