“God burger”

Vurdert som nr. 7 av 30 Smått og godt i Bergen
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Inside Live & Rock Café er en ekte rockebule med et bredt utvalg av burgere og gitarbasert musikk. Dørene åpnet i oktober 2004 og har siden dengang fått et godt fotfeste i Bergens bybilde. Nytt i 2014, er at vi har fått kulturbevilling og holder nå åpent til kl.0330 fredag og lørdag samt ved arrangementer i ukedager. Følg med på våre nettsider eller på facebook om hva som skjer på vår scene i 2.etg. Inside består av to etasjer med café/bar/pub i 1.etasje og konsert/selskapslokale i 2.etasje. Ønsker du å booke 2.etasje, klikker du på booking-linken for info og kontakt. Vi bygget forøvrig om 2.etg i august 2014 for enda bedre kulturopplevelser :-) Vi tar dessverre ikke i mot bordbestillinger på Inside i Vaskerelvsmuget. Hvis du ønsker å bestille bord, tar vi i mot bordbestillinger på Inside Fløyen. Onsdag er dagen for quiz på Inside. Dørene til 2.etg åpner klokken 20:00 og quizen starter klokken 20:30. Med 20,- pr pers, og maks 5 deltagere pr lag, kan dette ikke bli annet enn moro. Premie til vinnerlaget.
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Rask og god service, fikk bestille selv om kjøkkenet stengte i det vi kom. Gode burgere med mye smak. Hyggelig service og rask mat.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, andrehaeraas
DjNoBeat, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 21. februar 2020

Trivelig og avslappet atmosfære, gode burgere og godt utvalg øl. Maten kom raskt, hyggelig betjening, kommer garantert tilbake

Dato for besøk: februar 2020
Takk, SteinarK25
DjNoBeat, Owner på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Hei Steinar og takk for hyggelig tilbakemelding.
Du er hjertelig velkommen tilbake når som helst :-)

Anmeldt 23. september 2019 via mobile enheter

Meget bra, snuser på topp 3 av burgere jeg har spist. Fint lokale dersom det er burger, øl og god stemning du er ute etter.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 471ovem
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2019

Heisann og tusen takk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 5. juli 2019

Inside er ein av fleire restaurantar å få god burger i Bergen. veldoig rak service då eg var der, trass at det var ganske fullt. Velg denne om du ønsker kul bakgrunnsmusikk. Triveleg quiz onsdag kveld.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Are M
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2019

Takk for det Are.
Alltid kjekt å høre

Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

God mat og drikke, hyggelig og rask service og rå musikk i bakgrunnen. Kommer garantert tilbake neste gang vi er i Bergen.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, annajB8040KM
Frode P, Eier på Inside Live & Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2019

Hei Anna og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Dere er hjertelig velkommen tilbake neste gang dere er i Bergen :-)

Reisende som så på Inside Live & Rock Cafe, så også på

Har du vært i Inside Live & Rock Cafe? Del dine erfaringer!