“Dårlig opplevelse”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet men utsolgte retter og dårlig service ødelegger opplevelsen. Kan ikke anbefales. Synd med et så stort potensial

Takk, Henrik N
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Vi beklager om du ikke var fornøyd ved besøk her hos oss. Til tider svært så travelt her, og vi har ikke klart på produsere opp nok mat for dagen, selv om vi jobber lange dager. Servicen kan nok variere men vi gjør vårt beste. Velkommen til å besøke oss ved en annen anledning.

Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Kafeen ligger idyllisk til på Glesvær og forutsetningene for å gi gjestene en super opplevelse er absolutt tilstede. Synd da at maten er så dårlig og derfor trekker ned inntrykket.

Vi fikk servert ulike retter, blant annet fiskesuppe, laks, blåskjell og kjøttkaker. Blåskjellene var overkokte og kalde. Smakte dårlig. Fiskesuppen melete og smakløs. Laksen grei nok mens kjøttkakene også var smakløse og lunkne.

Ikke et sted å dra til for å spise, kun for en kaffe i solveggen dersom det er bra vær.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Stig K
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2021

Takk for besøket på Glesvær og for din anmeldelse. Synd du/de ikke var fornøyd med maten, sikkert noe vi kan forbedre der ja.
Du fikk tilbud om nye blåskjell, men takket nei . Vi solgt en hel del blåskjell den dagen med gode tilbakemeldinger, synd om de var kalde og ikke gode. Blant annet solgte vi til et bord med 4 prs blåskjell like etter din servering, med veldig god tilbakemelding.
Søndager har vi en enkel meny p.g.a mye gjester og det kan nok være at ikke alt er perfekt. Vi har et enkelt menykonsept som passer for mange men kanskje ikke for alle.
Forhåpentligvis kommer du tilbake en annen gang og det klaffer bedre med både mat og kaffe i solveggen.
Velkommen skal du være. Vi setter uansett pris på at du tar deg tid til å skrive. Vi vurder alle tilbakemeldinger og forbedrer oss der vi kan.
JSM

Anmeldt 25. november 2020 via mobile enheter

Alltid god mat og trivelig betjening på Glesvær. Fikk også gått en liten tur i området. Trivelig å hilse på pingvinene igjen.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Lappeteppet
Anmeldt 30. oktober 2020 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk opplevelse med et perfekt kjøkken. Lutefisk, kveite, bacalao og lasagne. Alt helt nydelig tilberedt. Og supert vertskap Kan virkelig anbefales i stemningsfulle lokaler

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 652maritw
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2021

Takk for gode ord om besøket, velkommen tilbake !

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

2 par på søndagstur som tilfeldig stakk innom her idag. Vi valgte Bacalo og Fish @ Chips. Helt toppers begge retter trivelig plass med behagelig atmosfære for tunghørte. Flink betjening og rask service.
Kommer mer enn gjerne tilbake en annen gang

Dato for besøk: september 2020
Takk, OveG

Så bra det ble en fin tur med besøk til oss, velkommen tilbake !

Reisende som så på Glesvaer Kafe, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Glesvaer Kafe? Del dine erfaringer!