“Fantastisk sted!”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 8. september 2021

Kjempe god fiskesuppe og verdens beste gulrotkake! Alltid god service og god atmosfære. Her er det verdt å ta turen.

Takk, heloien
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Takk for fine ord. Kjekt at du liker både gulerotkake og atmosfæren samt servicen...Velkommen tilbake når det måtte passe... Vi er åpen kvar dag hele året !

Anmeldt 5. august 2021

Vi var innom en fredag i juli. Tom for det meste, og kl var 13.30. stoler og bord mot sjøen ser ikke ut. Super skuffende. La turen innom en lørdag, en uke etterpå. Sinnsykt med folk, god mat og drikke. Fint på terrassen inne på baksiden.

Takk, TorgnyKO
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Takk for anmeldelse. Som vi forstår så var du skuffet ved første besøk og fornøyd ved neste ?. Vi har oppdatert med nye terrasse og litt bord og stoler for sesongen. Det har vært svært travelt til tider og vi har ikke klart å ta unna eller produsere nok mat slik som vi ønsker. I tillegg til en del nye ansatte som har en del å sette seg inn i. Velkommen tilbake ved en annen anledning

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet men utsolgte retter og dårlig service ødelegger opplevelsen. Kan ikke anbefales. Synd med et så stort potensial

Takk, Henrik N

Vi beklager om du ikke var fornøyd ved besøk her hos oss. Til tider svært så travelt her, og vi har ikke klart på produsere opp nok mat for dagen, selv om vi jobber lange dager. Servicen kan nok variere men vi gjør vårt beste. Velkommen til å besøke oss ved en annen anledning.

Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Kafeen ligger idyllisk til på Glesvær og forutsetningene for å gi gjestene en super opplevelse er absolutt tilstede. Synd da at maten er så dårlig og derfor trekker ned inntrykket.

Vi fikk servert ulike retter, blant annet fiskesuppe, laks, blåskjell og kjøttkaker. Blåskjellene var overkokte og kalde. Smakte dårlig. Fiskesuppen melete og smakløs. Laksen grei nok mens kjøttkakene også var smakløse og lunkne.

Ikke et sted å dra til for å spise, kun for en kaffe i solveggen dersom det er bra vær.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Stig K
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2021

Takk for besøket på Glesvær og for din anmeldelse. Synd du/de ikke var fornøyd med maten, sikkert noe vi kan forbedre der ja.
Du fikk tilbud om nye blåskjell, men takket nei . Vi solgt en hel del blåskjell den dagen med gode tilbakemeldinger, synd om de var kalde og ikke gode. Blant annet solgte vi til et bord med 4 prs blåskjell like etter din servering, med veldig god tilbakemelding.
Søndager har vi en enkel meny p.g.a mye gjester og det kan nok være at ikke alt er perfekt. Vi har et enkelt menykonsept som passer for mange men kanskje ikke for alle.
Forhåpentligvis kommer du tilbake en annen gang og det klaffer bedre med både mat og kaffe i solveggen.
Velkommen skal du være. Vi setter uansett pris på at du tar deg tid til å skrive. Vi vurder alle tilbakemeldinger og forbedrer oss der vi kan.
JSM

Anmeldt 25. november 2020 via mobile enheter

Alltid god mat og trivelig betjening på Glesvær. Fikk også gått en liten tur i området. Trivelig å hilse på pingvinene igjen.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Lappeteppet

Reisende som så på Glesvaer Kafe, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Glesvaer Kafe? Del dine erfaringer!