“Pizza kveld”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 8. september 2021

Pizza kveld på Glesvær . En fantastisk kveld med sol på terassen og nydelig pizza. Servicen er det verre med, sur og lite hyggelig servitør. Her bør det gjøres noe jobbes med Servicen og hvordan man møter kunder.

Takk, 648anne
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Takk for tilbakemelding, hyggelig at maten smakte og at solen skinte på terrassen. Service er jo et stort og viktig tema. Her kan vi helt sikker bli mye bedre. Masse nye ansatte som vi ofte får lite tid til å vise og forklare samt alt folk er forskjellig både av de som er gjester og de som er servitører. De er jo viktig uansett å møte gjestene på en god måte og følge opp underveis.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning !

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Idylliske Glesvær Kafé, ytterst i havgapet. Ein perfekt lokasjon for å ta ein pust i bakken etter ein tur langs nokon av dei fantastiske turløypene i område. Her kan ein nyte ei kald øl eller få mat i magen. Kulturelt innslag er også mulig då det ofte er utstillinger på kafeen av lokale kunstnare. Vel verdt eit besøk.

Takk, vestlandslefse

Turfolk er en stor kundegruppe i kafeen. Flere og flere oppdager de fine turene en kan gå her ute. Takk for at de tar turen innom etter tur. Ny kunstutstilling kommer plutselig !
Velkommen tilbake !

Anmeldt 8. september 2021

Kjempe god fiskesuppe og verdens beste gulrotkake! Alltid god service og god atmosfære. Her er det verdt å ta turen.

Takk, heloien

Takk for fine ord. Kjekt at du liker både gulerotkake og atmosfæren samt servicen...Velkommen tilbake når det måtte passe... Vi er åpen kvar dag hele året !

Anmeldt 5. august 2021

Vi var innom en fredag i juli. Tom for det meste, og kl var 13.30. stoler og bord mot sjøen ser ikke ut. Super skuffende. La turen innom en lørdag, en uke etterpå. Sinnsykt med folk, god mat og drikke. Fint på terrassen inne på baksiden.

Takk, TorgnyKO
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Takk for anmeldelse. Som vi forstår så var du skuffet ved første besøk og fornøyd ved neste ?. Vi har oppdatert med nye terrasse og litt bord og stoler for sesongen. Det har vært svært travelt til tider og vi har ikke klart å ta unna eller produsere nok mat slik som vi ønsker. I tillegg til en del nye ansatte som har en del å sette seg inn i. Velkommen tilbake ved en annen anledning

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet men utsolgte retter og dårlig service ødelegger opplevelsen. Kan ikke anbefales. Synd med et så stort potensial

Takk, Henrik N

Vi beklager om du ikke var fornøyd ved besøk her hos oss. Til tider svært så travelt her, og vi har ikke klart på produsere opp nok mat for dagen, selv om vi jobber lange dager. Servicen kan nok variere men vi gjør vårt beste. Velkommen til å besøke oss ved en annen anledning.

Reisende som så på Glesvaer Kafe, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Glesvaer Kafe? Del dine erfaringer!