“Tom for mat”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 8. september 2021

Var innom en torsdag ettermiddag og da var de tom for nesten all mat. Vi ville ha pizza, men de var tom for pizzabunner. Like etter vi dro kom en bil med påfyll av pizzabunner, ble vi fortalt av kjente som satt i kafeen og spiste. Dette gadd åpenbart ikke betjeningen informere om. Det er også skuffende at restauranten selger "ferdigpizza". Hvorfor i all verden ha pizza på menyen når man ikke kan lage den selv?

Takk, mariali00432
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Ja, den var artig du !. Saken var at de som jobbet i kafeen var stresset og ikke klar over at pizzbunner var så nært. Vi lager faktisk mye her men noen få ting har vi valgt å kjøpe ferdig av kapasitetsmessige hensyn. Pizza er et stort salgsprodukt her med hjemmelaget saus og friske grønnsaker. Vi har fått tilbakemeldinger som magisk, knallgod og bedre enn, samt noen få klager på pizza.
Denne sommeren var ekstra travel og vi hadde noen få dager der vi manglet flere retter på menyen.
Og noen dager der vi manglet en eller to retter
Dette skyldes i hovedsak at vi ikke hadde kapasitet til på produsere alle rettene sjølv om kokken jobbet til mellom 02-04.00 om natte 7 dager i uken fra juli tilogmed august med start ca kl 11 kvar dag. Kanskje du hadde hatt behov for en litt slapp dag og da.
Vi beklager jo selvfølgelig at du ikke fikk som forventet, eller at informasjonen var dårlig. Vi ønsker det velkommen tilbake ved en annen anledning og håper det klaffer bedre da. Prøv gjerne en av våres populære pizza. Takk for anmeldelsen, vi forbedrer oss gjerne der vi kan...

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Dro hit en søndag for å gå tur. Kjøpte enkel lunsj, god mat, høflig og serviceminded betjening.
Artig med salg av diverse ting og varer.
En herlig tur i flotte omgivelser.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, rolfarthurg

Takk for besøket fine ord, !. Kommer stadig inn nye varer, nå venter vi inn høst og julevarer. Hjertelig velkommen tilbake !

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Koselig kafé med kortreist kvalitetsmat og og god service. Kafeen ligger på naturskjønne Glesvær, som er et av de eldste handelsstedene på Vestlandskysten. Mange gamle naust og bygninger er restaurert.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Mikilgate

Takk for tilbakemelding, hyggelig at du trives. Velkommen tilbake !. Husk at vi er åpen kvar dag hele året !

Anmeldt 8. september 2021

Har vært noen ganger til Glesvær kafé og spist både lunsj og middag! God mat, hyggelige ansatte og fint lokale!

Takk, anettecrx

Takk for fine ord, velkommen tilbake !

Anmeldt 8. september 2021

Pizza kveld på Glesvær . En fantastisk kveld med sol på terassen og nydelig pizza. Servicen er det verre med, sur og lite hyggelig servitør. Her bør det gjøres noe jobbes med Servicen og hvordan man møter kunder.

Takk, 648anne

Takk for tilbakemelding, hyggelig at maten smakte og at solen skinte på terrassen. Service er jo et stort og viktig tema. Her kan vi helt sikker bli mye bedre. Masse nye ansatte som vi ofte får lite tid til å vise og forklare samt alt folk er forskjellig både av de som er gjester og de som er servitører. De er jo viktig uansett å møte gjestene på en god måte og følge opp underveis.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning !

Reisende som så på Glesvaer Kafe, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Glesvaer Kafe? Del dine erfaringer!