“et sted jeg besøker hver sommer”
Anmeldelse av Glesvaer Kafe

Glesvaer Kafe
Vurdert som nr. 118 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 8. september 2021

maten var god og betjeningen veldig hyggelige
koselig å kunne sitte ute og nyte det fine været og den nydelige utsikten

Takk, 560trudef
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding, Velkommen tilbake neste sommer. Men husk at vi holder åpent hver dag hele året !

Anmeldt 8. september 2021

Vi tok båten ut for raspeball middag etter jobb. Fantastisk sted, nydelig mat og rause porsjoner. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Nydelig i sol på terrassen.
Tok en tur etterpå og fant masse deilige bjørnebær i området.
Anbefales på det sterkeste!

Takk, TrondS514

Takk for gode ord og besøket. Hyggelig at det fant litt dessert i naturen. Hjertelig velkommen tilbake !

Anmeldt 8. september 2021

Under en nydelig padletur inn Goltasundet stoppet vi for lunsj på Glesvær kafé, her nøt vi en herlig Bouillabaisse sittende på den nye uteterassen i solen. Fantastisk sted, god service, topp stemning og gode minner er lagt til i hjertet. Takk for oss❤️

Takk, 31jarler

Så. bra velkommen til nye padleturer. Masse padlere, supere, og andre vannsportentusiaster besøker Glesvær og de ser ut til å trives, Det kan vi like. Kjekt at suppen smakte, Takk for fine ord.

Anmeldt 8. september 2021

Var innom en torsdag ettermiddag og da var de tom for nesten all mat. Vi ville ha pizza, men de var tom for pizzabunner. Like etter vi dro kom en bil med påfyll av pizzabunner, ble vi fortalt av kjente som satt i kafeen og spiste. Dette gadd åpenbart ikke betjeningen informere om. Det er også skuffende at restauranten selger "ferdigpizza". Hvorfor i all verden ha pizza på menyen når man ikke kan lage den selv?

Takk, mariali00432

Ja, den var artig du !. Saken var at de som jobbet i kafeen var stresset og ikke klar over at pizzbunner var så nært. Vi lager faktisk mye her men noen få ting har vi valgt å kjøpe ferdig av kapasitetsmessige hensyn. Pizza er et stort salgsprodukt her med hjemmelaget saus og friske grønnsaker. Vi har fått tilbakemeldinger som magisk, knallgod og bedre enn, samt noen få klager på pizza.
Denne sommeren var ekstra travel og vi hadde noen få dager der vi manglet flere retter på menyen.
Og noen dager der vi manglet en eller to retter
Dette skyldes i hovedsak at vi ikke hadde kapasitet til på produsere alle rettene sjølv om kokken jobbet til mellom 02-04.00 om natte 7 dager i uken fra juli tilogmed august med start ca kl 11 kvar dag. Kanskje du hadde hatt behov for en litt slapp dag og da.
Vi beklager jo selvfølgelig at du ikke fikk som forventet, eller at informasjonen var dårlig. Vi ønsker det velkommen tilbake ved en annen anledning og håper det klaffer bedre da. Prøv gjerne en av våres populære pizza. Takk for anmeldelsen, vi forbedrer oss gjerne der vi kan...

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Dro hit en søndag for å gå tur. Kjøpte enkel lunsj, god mat, høflig og serviceminded betjening.
Artig med salg av diverse ting og varer.
En herlig tur i flotte omgivelser.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, rolfarthurg

Takk for besøket fine ord, !. Kommer stadig inn nye varer, nå venter vi inn høst og julevarer. Hjertelig velkommen tilbake !

Reisende som så på Glesvaer Kafe, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Glesvaer Kafe? Del dine erfaringer!