“Ypperlig sted!”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 9. september 2021

Vi seiler til Glesvær flere ganger i løpet av vår/sommeren Nydelig mat og flott service Vi gleder oss til neste besøk Herlig å se sjøen når man spiser første klassisk matAnbefaller stedet til alle om du kommer med bil-buss eller båt så ta turen innom Glesvær kafé

Takk, Tourist428889

Anmeldt 9. september 2021

Nydelig mat. Hele stedet oser godt av stemning og gammel historie. Hyggelig mennesker som jobber som yter god servise.

Takk, metteanet
Anmeldt 8. september 2021

maten var god og betjeningen veldig hyggelige
koselig å kunne sitte ute og nyte det fine været og den nydelige utsikten

Takk, 560trudef
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding, Velkommen tilbake neste sommer. Men husk at vi holder åpent hver dag hele året !

Anmeldt 8. september 2021

Vi tok båten ut for raspeball middag etter jobb. Fantastisk sted, nydelig mat og rause porsjoner. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Nydelig i sol på terrassen.
Tok en tur etterpå og fant masse deilige bjørnebær i området.
Anbefales på det sterkeste!

Takk, TrondS514

Takk for gode ord og besøket. Hyggelig at det fant litt dessert i naturen. Hjertelig velkommen tilbake !

Anmeldt 8. september 2021

Under en nydelig padletur inn Goltasundet stoppet vi for lunsj på Glesvær kafé, her nøt vi en herlig Bouillabaisse sittende på den nye uteterassen i solen. Fantastisk sted, god service, topp stemning og gode minner er lagt til i hjertet. Takk for oss❤️

Takk, 31jarler

Så. bra velkommen til nye padleturer. Masse padlere, supere, og andre vannsportentusiaster besøker Glesvær og de ser ut til å trives, Det kan vi like. Kjekt at suppen smakte, Takk for fine ord.

Reisende som så på Glesvaer Kafe, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Glesvaer Kafe? Del dine erfaringer!