“Alltid deilig mat!”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021

Vi spiser på kaféen flere ganger hver eneste sommer. Det er alltid kjempehyggelig og avslappet stemning selv når det er masse folk. Alt på menyen er veldig godt, men mine favoritter er kjøttkakene og raspeballene med masse deilig tilbehør. En gang fikk jeg de beste fiskekakene jeg noensinne har smakt :D

Takk, 401steinp
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2021

Takk for hyggelig og god tilbakemelding. Ekstra kjekt at du liker alt. Fiskekaker lager vi sjeldnere nå, men er plutselig på menyen i lavsesong. Velkommen tilbake !!!

Anmeldt 9. september 2021

Vi seiler til Glesvær flere ganger i løpet av vår/sommeren Nydelig mat og flott service Vi gleder oss til neste besøk Herlig å se sjøen når man spiser første klassisk matAnbefaller stedet til alle om du kommer med bil-buss eller båt så ta turen innom Glesvær kafé

Takk, Tourist428889
Anmeldt 9. september 2021

Nydelig mat. Hele stedet oser godt av stemning og gammel historie. Hyggelig mennesker som jobber som yter god servise.

Takk, metteanet
Anmeldt 8. september 2021

maten var god og betjeningen veldig hyggelige
koselig å kunne sitte ute og nyte det fine været og den nydelige utsikten

Takk, 560trudef
jon Steinar M, Eier på Glesvaer Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding, Velkommen tilbake neste sommer. Men husk at vi holder åpent hver dag hele året !

Anmeldt 8. september 2021

Vi tok båten ut for raspeball middag etter jobb. Fantastisk sted, nydelig mat og rause porsjoner. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Nydelig i sol på terrassen.
Tok en tur etterpå og fant masse deilige bjørnebær i området.
Anbefales på det sterkeste!

Takk, TrondS514

Takk for gode ord og besøket. Hyggelig at det fant litt dessert i naturen. Hjertelig velkommen tilbake !

Reisende som så på Glesvaer Kafe, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Glesvaer Kafe? Del dine erfaringer!