Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på TripAdvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

oversatt av Google
De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Gode presentasjoner og mye spennende å se. Passelig størrelse for store og små. Vae der i ca 3-4 timer.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, catgrind
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner, god tilbakemelding og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Ha en fin dag!

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde ikke like mye eller mange ting å se på, var meget dyrt for mat og billetter. Ikke et sted å dra for voksene generelt, men moro for barna

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Yasin K

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Akvariet er en stiftelse og «lever» av inntekten fra inngangsbilletten. Dette er med å gi mat til dyrene, vedlikehold og lønn til ansatte mm. Håper du synest at det du får av opplevelser har gitt deg så mye at det var verd pengene.

Anmeldt 2. oktober 2018

Alltid spennende å se ulike arter, fisker og dyr. Kan anbefales. Spesielt for barn er vel dette spennende..

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Ole I
AkvarietBergen, Guest Relations Manager på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Ha en fin dag!

Anmeldt 27. september 2018

Dyrt å komme inn selv med rabatter ihvertfall når deler er stengt av for vedlikehold og ombygging. Fint å skilte med dette før en går inn. Ble så skuffa. Mye reptiler. Savnet skall dyr, levende skjell..konkylier osv Bra med informasjon om hvordan plast skader planeten.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, hildele

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Akvariet er en stiftelse og «lever» av inntekten fra inngangsbilletten. Dette er med å gi mat til dyrene, vedlikehold og lønn til ansatte mm. Gi oss gjerne en tilbakemelding på hva som var stengt av for vedlikehold og ombygging. Kan ikke erindre at vi har stengt av noen avdelinger for våre besøkende den siste tiden.
Ha en fin dag!

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Akvariet i Bergen har det meste når det gjelder dyr. De har kjekt show der alle kan delta. En veldig fin søndagstur for hele familien! Reptilene er litt skumle synes jeg, men det er absolutt trygt . De er rent og fint. Det ser ut som om dyrene trives godt og personalet er hyggelige.
Kjekke suvenir butikk der en kan handle seg en søt bamse eller hva det måtte være på vei hjem. Absolutt å anbefale. Passer alle aldre!

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, schengscheng
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Hei,

Tusen takk for hyggelige stjerner, tilbakemeldingen og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding, høres ut som at du hadde en fin opplevelse hos oss :)
Ha en fin dag!