“Supert for små barn”

Vurdert som nr. 30 av 100 ting å gjøre i Bergen
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 2-3 timer
Eierbeskrivelse: Akvariet i Bergen På Akvariet kan både barn og voksne se og følge både dyr og dyrepasserne på kloss hold. Du kan se på treninger og fôringer, og se hva fisk og dyr gjør når de er i sitt rette element. Akvariet har vært en institusjon tilreisende og bergensere bare MÅ besøke siden 1960. Ligger en kort tur fra Bergen sentrum med utsikt til innseilingen til Bergen på alle kanter. God mat serveres også. Velkommen!
Nyttig informasjon: Trapper / heis, Mat tilgjengelig for kjøp, Aktiviteter for yngre barn, Rullestoltilgang, Aktiviteter for eldre barn
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Pleide å dra hit da jeg var mindre. Pingvinene var favoritten. Stedet er perfekt for småbarnsfamilier og sel-showet er en stor hit!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, emmaanto
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Ha en fin dag!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har besøkt akvariet i Bergen mange ganger og har hatt flere gode opplevelser der. Denne gang var jeg på Halloween-feiring der sammen med stedatter, hennes mann og min kone pluss barnebarnet; lille Ella Nikoline. Det ble vel anvendt tid. Opplegg, aktører og kulisser var av prima klasse. Mye grøss og gru og like mye positiv opplevelse av akvariets genuine egenart; maritime skapninger og maritimt miljø. Takk til akvariet!

Takk, Rolf Hugo H
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei,

Tusen takk for denne flott tilbakemeldingen. Veldig kjekt å høre at dere hadde en flott opplevelse på Halloween-feiringen vår. Vi håper dere kommer tilbake neste år :)

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte akvariumet med fireåringen min og det var suksess. Hun var svært interessert i pingvinene og sjøløvene, og krokodiller, slanger og edderkopper var akkurat passe skumle. For litt eldre barn var det et fint sted å lære masse om natur, sjøen og dyrelivet der. Et par timer var nok denne gangen men kommer tilbake.

Takk, superto
AkvarietBergen, Praksisstudent på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei, tusen takk for de fine stjernene og bra å høre at datteren din koste seg der. Fint å høre at du kommer tilbake og håper du fikk med noen av de forskjellige forestillingene som vi tilbyr til kunder. Takk igjen for de fine stjernene og håper du koser deg like mye neste gang. Ha en fin dag!

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Gode presentasjoner og mye spennende å se. Passelig størrelse for store og små. Vae der i ca 3-4 timer.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, catgrind
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner, god tilbakemelding og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Ha en fin dag!

Les flere anmeldelser
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde ikke like mye eller mange ting å se på, var meget dyrt for mat og billetter. Ikke et sted å dra for voksene generelt, men moro for barna

Takk, 979yasink

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Akvariet er en stiftelse og «lever» av inntekten fra inngangsbilletten. Dette er med å gi mat til dyrene, vedlikehold og lønn til ansatte mm. Håper du synest at det du får av opplevelser har gitt deg så mye at det var verd pengene.

Reisende som så på Akvariet i Bergen, så også på

Har du vært i Akvariet i Bergen? Del dine erfaringer!