Interessant sted.

Greit sted. Har vært mye folk de gangene vi har vært der. Lite smittevern å spore. Sjøløvene og... les mer

Anmeldt 6. august 2021
janbM4455CY
Skarnes, Norge
Fin opplevelse

Akvariet i Bergen var en fin opplevelse for både store og små. Spesielt presentasjonen av sjøløvene... les mer

Anmeldt 21. juli 2021
VidarMe
Løten, Norge
Les alle 1 120 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
15 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Sto 1,5 timer i kø for å komme inn. Hadde det ikke vært for de forhåndskjøpte billettene hadde vi aldri orka. Burde gå ant og selge billetter til et gitt klokkeslett så folk blir fordelt. Helt Ok akvarium, stiv pris for en familie på 4.

1  Takk, U1195KDkimh
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Vi er helt enig med deg vedrørende billettene. Dessverre er ikke dette mulig for vår del. Dette blir et forbedringspotensiale til høsten. Akvariet er en stiftelse og «lever» av inntekten fra inngangsbilletten. Dette er med å gi mat til dyrene, vedlikehold og lønn til ansatte mm. Håper du synest at det du får av opplevelser har gitt deg så mye at det var verd pengene.

Ha en fin dag!

Anmeldt 7. juli 2020

Milelange køer! Ventet i 2 timer for å komme inn før ungene ikke orket mer:-( Vi hadde forhåndskjøper biletter denne datoen og spurte om det var mulig å få refundert billettene og fikk nei! Utrolig at akvariet ikke kan begrense billettsalget og ha system for tidspunkt slik andre parker har. Utrolig er det også at Bergen kommune tillater slike kødannelser mtp. korona og smittevern. Trist erfaring og vi kommer aldri tilbake!!!!

2  Takk, teltturist2016

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Dersom dere har fått nei til refusjon vet jeg ikke helt hvem dere har snakket med. Alle som ikke har hatt anledning til å komme en annen dag i som skal ha fått tilbud om refusjon. Send henvendelsen og kvitteringen din til post@akvariet.no så skal vi se på saken.

Vi er helt enige med deg om at billettsystemet burde vært bedre. Dessverre har ikke billettsystemet vårt vært skikket for slik stor pågang. Vi har store forbedringer til neste år og tar med oss alle tilbakemeldinger inn i evalueringen av sommeren 2020.

Ha en fin dag!

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted å tilbringe en solrik dag.
Fasilitetene er ok, og det meste er oversiktlig og greit. Når du har betalt inngangsbillett er alt utenom mat og drikke inkludert. Showene er fine, og akvariene er lett tilgjengelige, men stedet tilbyr lite interaktive aktiviteter og annet å finne på. Mattilbudet er så som så, og innfrir ikke til prisene.
Inngangsbilletten er dyr mtp innholdet. Er mest myntet på barn/barnefamilier

2  Takk, benteu2017

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Ha en fin dag!

Anmeldt 28. juni 2020

Jeg likte alt spør når showene er jeg så på sjøløve showed det var veldig gøy ta to runder kanskje

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Amalienl

Anmeldt 6. februar 2020 via mobile enheter

Som alltid, et kjekt sted å besøke. Fasilitetene er så som såMatservering er mindre bra, da det burde vært større utvalg av enkle retter som kan plukkes fra hylle. Stive priser!

Det jeg midlertid ikke er begeistret for er akvariet folk kan plukke opp levende krabber, skjell og sjøstjerner fra. Flere av krabbene er så og si halvdau. Dette er på grensen til dyreplageri, og burde vært erstattet av noe annet.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, larstotland
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2020

Vi setter stor pris på at du ville dele dine meninger med oss. Jeg kan forsikre deg om at dyrene våre er i gode hender. Akvariet vårt følger de europeiske forskriftene fra EAZA om hva god dyrevelferd er, samt forskriftene fra WAZA. Som en forskrift fra Eaza er det ikke noen levende fisk i berøringsakvariet. fiskene du refererer til er mest sannsynlig mat til krabbene og de andre artene som lever der.