Interessant sted.

Greit sted. Har vært mye folk de gangene vi har vært der. Lite smittevern å spore. Sjøløvene og... les mer

Anmeldt 6. august 2021
janbM4455CY
Skarnes, Norge
Fin opplevelse

Akvariet i Bergen var en fin opplevelse for både store og små. Spesielt presentasjonen av sjøløvene... les mer

Anmeldt 21. juli 2021
VidarMe
Løten, Norge
Les alle 1 120 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
15 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2020

Vi har vært i en rekke akvarier rundt i verden. Akvariet i Bergen er helt greit, men ikke noe mer enn det. Vi likte de nye og informative utstillingene, men ellers var det et helt gjennomsnittlig akvarium. Med våre tenåringer var vi gjennom alt på under en time. Sikkert morsommere for familier med små barn.

1  Takk, 348alft
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Vi skulle gjerne vært mye større og nyere, men følger vi gjør det beste vi kan ut i fra plassen vi har tilgjengelig. Ha en fin dag!

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Spennende å se alle dyr i levende live. Lærerikt. Gøy å lage egen fisk for de minste. Morsomme ottere som lekte rundt.

1  Takk, 583sindrem

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Ha en fin dag!

Anmeldt 18. juli 2020

Kom en liten stund før dørene åpnet etter anbefaling fra Akvariet selv, da slapp vi inn ganske raskt etter at det åpnet. Anbefales! Supert sted for barn og voksne, rene tanker og underholdende med pingvinintroduksjon og sjøløve show. Ikke så veldig stort, men passelig for vår smak. Litt i manko på sitteplasser rundt cafè/spiseplass, men dette var nok for ingen ville sitte ute i regnværet. Mye antibac utplassert, tydelig skilting ift smittevern. Synes folkemengden inne i akvariet var passelig. Takk for en fin dag!

Takk, TheNorw90

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner, flott tilbakemelding og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Ha en fin dag!

Anmeldt 17. juli 2020

Ingen tur til Bergen uten å besøke akvariet. Jeg trodde stedet var større, men det er stort nok. Husk å komme hit når stedet åpner, for det kan bli lang kø! Vi somlet med å komme oss av gårde og endte med å stå i kø i 1,5 time. Det er et fint aquarium, men det kan blir litt mye fisk å se på....Det er en fin lekeplass her for barn, men lite utvalg i cafeen. Vi likte godt å se på oterne som lekte godt med hverandre, sjøløve showet og pingvinene. Hos pingvinene hadde satt opp en plakat der man kunne se hva pingvinene het.

2  Takk, AST81

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde forhåndsbestilt billetter, men møtte likevel en kø som gikk rundt kvartalet da vi ankom rundt kl 11.30. Viste seg at omtrent alle i køen hadde forhåndsbestilt billett, men at akvariet likevel hadde sluppet inn max antall folk. Vi fikk forklart av en stakkars ansatt som gikk rundt for å forklare situasjonen at hver gang noen gikk ut, slapp de tilsvarende antall inn. Den samme ansatte beklaget dette og skyldte på akvariets billettsystem, som han mente ikke klarte å regne på hvor mange billetter som var forhåndsbestilt per dag. Det tok omtrent 2timer før vi endelig slapp inn. Hovedattraksjonen er sjøløver, ellers har de pingviner, oter og noen reptiler forutenom akvariene. Relativt lite akvarium som ikke egentlig var så veldig spennende.

Takk, Metteman

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Vi skulle gjerne være mye større og nyere, men føler vi gjør det beste vi kan med plassen vi har tilgjengelig. Planen vår i juni var å ha en egen kø for forhåndskjøpe billetter. Vi tok utgangspunkt i tidligere år, men hadde ikke forventet slik stor pågang som vi har i år. Dessverre har ikke inngangspartiet vårt muligheter for to køer og billettsystemet kunne ikke bare ha nettsalg. Dette er tiltak som vi virkelig må se på i etterkant av sommeren. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldingen vi får inn slik at vi kan bli bedre.

Ha en fin dag!