Fin opplevelse

Akvariet i Bergen var en fin opplevelse for både store og små. Spesielt presentasjonen av sjøløvene... les mer

Anmeldt 1 uke siden
VidarMe
Løten, Norge
Opplevelse for alle

Pingvin show og selene var det som fascinerte oss mest ellers mye Ine fisker og reptilet. Vi hørte... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Askeland
Kongsberg, Norge
Les alle 1 117 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
13 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Helt Ok.
Litt skuffende faktisk da man har fått så store forventninger på forhånd. Fine akvarier, men stedet er litt lite ift hva man antok.

Barna koste seg, men vi trengte ikke mer enn 2 timer der.

Tok med egen lunch da det vi viste det var dyrt der inne.

1  Takk, 5bj_rnars
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Det er vanligvis ikke to timer kø hos oss. Grunnet en spesiell sommer med smitteverntiltak ble det denne sommeren litt større kø en hva man forventet.

Ha en fin dag!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 tok turen innom en søndag ettermiddag i fellesferien. Kort tid i kø. Kom nesten rett inn til presentasjon av sjøløvene. Fin og grei "park". Kommer raskt gjennom på ett par timer. Barna ble litt lei av "fisk" og ville se litt andre ting, fint da å kunne brekke litt opp med reptiler.

Takk, dnartslos

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Ha en fin dag!

Anmeldt 19. juli 2020

Vi har vært i en rekke akvarier rundt i verden. Akvariet i Bergen er helt greit, men ikke noe mer enn det. Vi likte de nye og informative utstillingene, men ellers var det et helt gjennomsnittlig akvarium. Med våre tenåringer var vi gjennom alt på under en time. Sikkert morsommere for familier med små barn.

1  Takk, 348alft
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Vi skulle gjerne vært mye større og nyere, men følger vi gjør det beste vi kan ut i fra plassen vi har tilgjengelig. Ha en fin dag!

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Spennende å se alle dyr i levende live. Lærerikt. Gøy å lage egen fisk for de minste. Morsomme ottere som lekte rundt.

1  Takk, 583sindrem

Anmeldt 18. juli 2020

Kom en liten stund før dørene åpnet etter anbefaling fra Akvariet selv, da slapp vi inn ganske raskt etter at det åpnet. Anbefales! Supert sted for barn og voksne, rene tanker og underholdende med pingvinintroduksjon og sjøløve show. Ikke så veldig stort, men passelig for vår smak. Litt i manko på sitteplasser rundt cafè/spiseplass, men dette var nok for ingen ville sitte ute i regnværet. Mye antibac utplassert, tydelig skilting ift smittevern. Synes folkemengden inne i akvariet var passelig. Takk for en fin dag!

Takk, TheNorw90

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner, flott tilbakemelding og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Ha en fin dag!