Interessant sted.

Greit sted. Har vært mye folk de gangene vi har vært der. Lite smittevern å spore. Sjøløvene og... les mer

Anmeldt 6. august 2021
janbM4455CY
Skarnes, Norge
Fin opplevelse

Akvariet i Bergen var en fin opplevelse for både store og små. Spesielt presentasjonen av sjøløvene... les mer

Anmeldt 21. juli 2021
VidarMe
Løten, Norge
Les alle 1 123 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
16 anmeldelser
1924 av 1 123 anmeldelser
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

I tillegg til at billettprisene var dyre, var det lite å se og dårlig vedlikeholdt. Spar pengene deres!

Takk, MiaSki
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Hei!

Tusen takk for fine stjerner og tilbakemelding. Akvariet er en stiftelse og «lever» av inntekten fra inngangsbilletten. Dette er med å gi mat til dyrene, vedlikehold og lønn til ansatte mm. Håper du synest at det du får av opplevelser har gitt deg så mye at det var verd pengene. Akvariet fyller 60 år i år. Vi skulle gjerne vært nyere og større, men føler vi gjør det beste vi kan ut i fra området vi har tilgjengelig.

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Har ikke vært ved Akvariet siden jeg selv var barn, så det var ett hyggelig gjensyn. Her ligger det tilrette for å kunne slå ihjel noen timer, godt opplegg og enkelt og finne informasjon om de ulike artene selv. Høydepunktet var uten tvil presentasjonen av Sjøløvene!

1  Takk, tonjecarina

Så kjekt å få 5 stjerner fra deg, tusen takk!
Akvariet i Bergen lever av sine gjester og din tilbakemelding er viktig for oss.

Takk for at du tok deg tid. Ha en strålende dag!

Anmeldt 4. august 2020

Var forberedt på kø etter å ha lest på hjemmesidene. Vi var der ca kl 10, ingen kø, søndag, regnfull dag. Parkering i p-hus rett ved akvariet. Litt trangt og begrenset med p-plasser. Leste at vi fikk 20 % ved å være medlem av Byvenn appen, penger spart. Uteområdet var litt mindre enn jeg hadde sett for meg. Men jeg er imponert over alt de klarte å samle på en plass i tillegg til romslig og god plass til barnevogn. Veldig barnevennlig!! Pingviner og sjøløvene holder til ute, kafe, tre etasjer med eksotiske dyr. Synes de har gjort det de kan for at folk skal holde 1 meters regelen med å blant annet ha høyre regelen, så her er det folk som ikke tar situasjonen vi er i på alvor. Massevis med sitteplasser for å hvile bena underveis. Godt planlagt, familievennlig. Fornøyd med plassen og det vi fikk se :)

1  Takk, Vany90
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Hei!

Tusen takk for stjerner, veldig hyggelig tilbakemelding og besøket. Utrolig kjekt å lese at dere hadde en flott dag hos oss, og at dere lå merke til smitteverntiltakene våre. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Lurt å sjekke ut rabattordninger før besøket. Ønsker dere velkommen tilbake ved en annen anlending.

Ha en fin dag!

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Veldig fint opphold hos dere.
+trygg på smittevern inne i parken
+hyggelige personale
+ oversiktlig
- noe slitt
- køen til bilettluka kunne vært styrt bedere med hensyn til smitte.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, trygvel2018

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Vi er litt slitt og gammel, men gjør det beste ut av plassen vi har tilgjengelig. Gleder oss til planene for Nye Akvariet.

Ha en fin dag!

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Er greit, pent og forholdsvis lite akvarium. . Cafe og is fåes kjøpt. Drosje helt fram om man ønsker.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Memarub

Hei!

Tusen takk for hyggelige stjerner og besøket. Vi setter pris på at du tok deg tid og for hver og en av stjernene. Ha en fin dag!