Interessant sted.

Greit sted. Har vært mye folk de gangene vi har vært der. Lite smittevern å spore. Sjøløvene og... les mer

Anmeldt 6. august 2021
janbM4455CY
Skarnes, Norge
Fin opplevelse

Akvariet i Bergen var en fin opplevelse for både store og små. Spesielt presentasjonen av sjøløvene... les mer

Anmeldt 21. juli 2021
VidarMe
Løten, Norge
Les alle 1 123 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
16 anmeldelser
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Flott anlegg med mye artig å se og oppleve. God informasjon ved montrene.

Vi kom 3 timer før stengetid og ble informert at deler av anlegget stengte om 1 time (grunnet privat arrangement) Det ble litt hektisk og vi syntes ikke det er helt innafor å da ta full pris.

MEN stedet er flott og anbefales

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, hertzeid
AkvarietBergen, Salgssjef på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2020

Tusen takk for en flott anbefaling og for besøket. Kjekt at du fant god informasjon om våre dyr.
Ha en fin dag og velkommen tilbake.!

Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Kjekk og opplevelserik plass for absolutt alle.
Vi var så heldig og være der på fering av 60 års jubileet.
Mye kjekt for store og små,må besøkes når du er i Bergen

Takk, 925beatricem

Takk for besøket og en fin og innholdsrik anmeldelse. Så kjekt du fikk med deg 60 års jubileet, det er viktig å feire små og store dager. Setter pris på at du anbefaler Akvariet når de besøker Bergen.

Ha en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Alltid like koselig å komme til Akvariet. Vi fikk med oss mating av pingvinene. Vi var heldige og så både slanger, edderkopper og krokodiller. Er jo ikke alltid de er framme. Gikk veldig fint å komme fram med bpde barnevogn og rullestol, da det var både ramper og heis.

Takk, Hege-KristinG

Takk for besøket og hyggelig anmeldelse. Setter pris på at du tok deg tid, og veldig kjekt å høre at dere fikk med dere mye.

Ha en fin dag og velkommen tilbake!

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

I tillegg til at billettprisene var dyre, var det lite å se og dårlig vedlikeholdt. Spar pengene deres!

Takk, MiaSki
AkvarietBergen, Kundeansvarlig på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Hei!

Tusen takk for fine stjerner og tilbakemelding. Akvariet er en stiftelse og «lever» av inntekten fra inngangsbilletten. Dette er med å gi mat til dyrene, vedlikehold og lønn til ansatte mm. Håper du synest at det du får av opplevelser har gitt deg så mye at det var verd pengene. Akvariet fyller 60 år i år. Vi skulle gjerne vært nyere og større, men føler vi gjør det beste vi kan ut i fra området vi har tilgjengelig.

Hilsen Akvariet i Bergen

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Har ikke vært ved Akvariet siden jeg selv var barn, så det var ett hyggelig gjensyn. Her ligger det tilrette for å kunne slå ihjel noen timer, godt opplegg og enkelt og finne informasjon om de ulike artene selv. Høydepunktet var uten tvil presentasjonen av Sjøløvene!

1  Takk, tonjecarina

Så kjekt å få 5 stjerner fra deg, tusen takk!
Akvariet i Bergen lever av sine gjester og din tilbakemelding er viktig for oss.

Takk for at du tok deg tid. Ha en strålende dag!

Hilsen Akvariet i Bergen