City Sightseeing i Bergen på hopp-på-hopp-av-tur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Akvariet i Bergen på
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Tar en timene se alt, 850 kr for dette for en familie på 4. Stedet bærer preg av slitasje. Hygge personale. Anbefaler det ikke videre pga pris og kvalitet på akvariet

1  Takk, AstridHeo
AkvarietBergen, Intern på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei, og takk for tilbakemelding! Akvariet er en stiftelse og «lever» av inntekten fra inngangsbilletten. Dette for å gi mat til dyrene, vedlikehold og lønn til ansatte mm. Håper du synes at det du får av opplevelser har gitt deg så mye at det var verd pengene. Vi skulle gjerne vært nyere og større, men per nå må vi utnytte området vi har tilgjengelig. Vi skal flytte lokaler til Dokken om få år, og vi håper dine forventninger blir innfridd da! Ha en fortsatt fin dag :)

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Pingvin show og selene var det som fascinerte oss mest ellers mye Ine fisker og reptilet. Vi hørte på et foredrag om Bleka som var svært interessant.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Askeland

Hei og takk for fin tilbakemelding! Veldig hyggelig å høre at dere hadde en god opplevelse på Akvariet, og dere er hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Akvariet er alltid like bra. Det er mye å se, mye å lære, og presentasjoner som gjør det enkelte å planlegge oppholdet. Veldig fin familieaktivitet.

Takk, j_pensionner

Hei, og takk for tilbakemelding! Hyggelig å høre at dere koste dere, og husk at vi har aktivitetsplan på hjemmesiden vår dersom et nytt besøk frister :) Velkommen igjen!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Greit nok, men forventet litt mer for prisen.
Litt rotete lagt opp, ikke så lett å tyde kartet for området.
Ikke veldig mange ulike arter, men flere typer fisk både eksotiske og nordiske.
Ser dog ut til at dyrene har gode forhold,tross fangenskap.

Takk, 917juliek

Hei, og takk for tilbakemelding! Akvariet er en stiftelse, som vil si at vi "lever" av billettinntektene. Dette er for å gi mat til dyrene, vedlikehold og lønn til ansatte mm. Håper du synest at det du fikk av opplevelser har gitt deg så mye at det var verdt pengene. Ellers vil jeg anbefale deg å sjekke ut om du kan benytte deg av noen av rabattordningene ved neste besøk, eventuelt om årskort kan være aktuelt :) Vår høyeste prioritet er å gi dyrene mest mulig naturlige levekår.

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Alltid verdt et besøk i akvariet. Passer fint for alle aldre, og det holder med ca 1-2 timer litt avhengig av hva man ønsker å få med seg.
Vi kom rett før kl 11, og fikk med oss sjøløveshow kl 11 som var veldig bra. I løpet av den påfølgende timen slapp akvariet inn mye folk, og det var vanskelig å holde god avstand til andre. Vi valgte derfor å dra tidligere enn planlagt fordi det ble ubehagelig «trangt». Da vi dro var det lang kø før å slippe inn.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, loddengaard

Hei, og takk for fin tilbakemelding! Godt å høre at dere likte sjøløveshowet :) Husk at du alltid kan se dagsplan på våre hjemmesider akvariet.no, da det er mye spennende som skjer på Akvariet i høst! Det er synd at du følte det var vanskelig å holde avstand til andre, noe vi alltid prøver å overholde. Vi tar pandemien på alvor og sørger alltid for godt renhold på Akvariet. Håper vi sees igjen!