City Sightseeing i Bergen på hopp-på-hopp-av-tur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Akvariet i Bergen på
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Alle her var fornøyd. Dette er jo hovedsaklig et akvarium, ikke for og se dyr. Var bare positivt og få se både pingviner, apekatt og sjøløve. Vi hadde først Bergenskort så vi fikk 25% rabatt ved inngang. Eneste var for mye folk, lange køer. Men som sagt vi var der midt i fellesferien.

Takk, Maiskolbe
AkvarietBergen, Intern på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei, og takk for god tilbakemelding! Så hyggelig å høre at dere koste dere, og kanskje fikk lært noe nytt :) Velkommen igjen!

Hilsen Akvariet i Bergen

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Akvariet i Bergen var en fin opplevelse for både store og små. Spesielt presentasjonen av sjøløvene falt i smak. Men også mange av de andre dyrene var fascinerende å se på. Inngangsprisen kan dog vurderes som noe høy.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, VidarMe
AkvarietBergen, Intern på Akvariet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei, og takk for tilbakemelding! Bra du likte presentasjonen ag sjøløvene og fikk lært om livet i sjøen. I og med at Akvariet er en stiftelse, "lever" vi av inntektene fra billettprisene for å blant annet gi dyrene mat, ansatte lønn og vedlikehold. Håper du synes opplevelsen var verdt besøket!

Hilsen Akvariet i Bergen

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Tar en timene se alt, 850 kr for dette for en familie på 4. Stedet bærer preg av slitasje. Hygge personale. Anbefaler det ikke videre pga pris og kvalitet på akvariet

1  Takk, AstridHeo

Hei, og takk for tilbakemelding! Akvariet er en stiftelse og «lever» av inntekten fra inngangsbilletten. Dette for å gi mat til dyrene, vedlikehold og lønn til ansatte mm. Håper du synes at det du får av opplevelser har gitt deg så mye at det var verd pengene. Vi skulle gjerne vært nyere og større, men per nå må vi utnytte området vi har tilgjengelig. Vi skal flytte lokaler til Dokken om få år, og vi håper dine forventninger blir innfridd da! Ha en fortsatt fin dag :)

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Pingvin show og selene var det som fascinerte oss mest ellers mye Ine fisker og reptilet. Vi hørte på et foredrag om Bleka som var svært interessant.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Askeland

Hei og takk for fin tilbakemelding! Veldig hyggelig å høre at dere hadde en god opplevelse på Akvariet, og dere er hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Akvariet er alltid like bra. Det er mye å se, mye å lære, og presentasjoner som gjør det enkelte å planlegge oppholdet. Veldig fin familieaktivitet.

Takk, j_pensionner

Hei, og takk for tilbakemelding! Hyggelig å høre at dere koste dere, og husk at vi har aktivitetsplan på hjemmesiden vår dersom et nytt besøk frister :) Velkommen igjen!