Vandring og hytteopplevelse på Vidden, Bergen

fra
USD 122,70
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Segway-nattur i Bergen
29 anmeldelser
204209 av 12 144 anmeldelser
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Var heldig og fikk fint vær den ene dagen vi var i Bergen og benyttet anledningen til å ta turen opp med Fløibanen. Både store og små likte turen og ikke minst den flotte utsikten når vi kom opp. Hadde en times tid der og det var passe.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 16. oktober 2018

Siste søndagen i september tok vi en tur på Fløyen. Til tross for skiftende vær var det ganske mange reisende der. Kjøpte en litt tøŕr og kjedelig baguett. Bordet vårt var ikke ryddet og var sølete da vi kom. Utsikten redder Fløyen denne gangen.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Nicolai S
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Flott utsikt med Fløibanen, kort tid til toppen og utsikt over hele Bergen. Anbefaler alle å ta en tur for bedre oversikt og utsikt :)

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 979yasink
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Lenge siden jeg har vært på fløyen så tok en ny tur. Utrolig flott, kjipt om en må stå lenge i kø men vi kom heldigvis før ett cruiselass med folk så vi stod ikke lenge. Flotte serverings plasser og hadde jeg bodd i Bergen hadde mange søndagsturer med barn vært lagt til fløyen. Masse fine turmuligheter, stor lekeplass, dyr å klappe og avslutte med middag. Tommel opp for fløyen!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, T257
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Deilig å se Bergen fra høyden. Anbefaler turen for de som vil trimme litt på vei opp. Kanskje ikke for de med dårlige knær. Videre mot toppen av Fløibanen på gode gruset stier.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Janet V